Політична реклама як невід’ємна складова виборчого процесу
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Політична реклама як невід’ємна складова виборчого процесу
|
|
Creator |
Гурицька, Марія Сергіівна
|
|
Description |
Одним із найбільш важливих та впливових інструментів проведення політичних кампаній є політична реклама, що надає суб’єктам політичного процесу широкі можливості для маніпуляції свідомістю електорату. Виконуючи інформаційну та пропагандистську функції, політична реклама впливає на зміст та якість соціальних цінностей, традицій і норм, які регулюють політичні відносини. Рівень та характер політичних знань, оцінок та дій громадян, на яких здійснює вплив політична реклама, визначає стан політичної культури у суспільстві.
|
|
Date |
2021-03-03T14:22:37Z
2021-03-03T14:22:37Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48170
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/msword
|
|
Publisher |
Політологічні записки: зб. наук. праць. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. – Вип. 1 (7). – 2013. – С. 343–352.
|
|