Record Details

Розробка контуру автоматичного керування посадкою літака

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Розробка контуру автоматичного керування посадкою літака
 
Creator Пряхін, Дмитро Володимирович
 
Subject дипломна робота
високопотенціальні електроди
низькопотенціальні електроди
вхідний підсилювач
трансформаторний міст
ємнісний висотомір
обчислювач програмних параметрів
обчислювач поточних параметрів
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. п. н. Денисенко Світлана Миколаївна.
Системи автоматичного управління (САУ) польотом займають важливе
місце на сучасних літальних апаратах (ЛА).
Сучасний етап розвитку систем управління характеризується широким
застосуванням бортових цифрових пристроїв, для формування алгоритмів
управління та контролю, підвищення надійності засобів отримання та обробки
інформації та виконання команд управління. Для аналізу і синтезу систем
керування використовують різні методи і критерії. Вивчення різних типів систем
починається з побудови структурних схем, аналізу перехідних процесів і вибору
оптимальних параметрів, також розглядаються принципові схеми пристроїв, що
входять в систему управління. При цьому послідовно розглядаються різні
контури управління рухом розглянутого ЛА. Рух літака в просторі визначається
початковими умовами і діючими на нього силами: силою тяги, аеродинамічними
силами і силою тяжіння. Для отримання заданого руху літака необхідно
управляти діючими на нього силами. На літаках в якості керуючих сил зазвичай
використовуються аеродинамічні і газодинамічні сили.
Рух ЛА можна розглядати як рух центру мас і руху навколо центру мас. ЛА
повинен займати цілком певне положення по відношенню до вектора швидкості
центру мас, чим спричиняється необхідність управління кутовими рухами, для
чого застосовуються відповідні контури управління (контури крену, рискання,
тангажу). Управління рухом центру мас необхідне для того, щоб ЛА здійснював
політ по заданій траєкторії, для чого застосовуються контури управління
висотою, бічним відхиленням, швидкістю польоту і т.д.
Науковою школою кафедри під керівництвом професора Грохольського
А.Л. було розроблено шуканий спектр вимірювачів на основі триелектродних
ємностей. В роботі використано дані теоретичні розробки.
Системи управління повинні забезпечувати оптимальність режимів
польоту. Збір інформації, обробка інформації і формування законів управління
здійснюються комплексною автоматизацією на базі бортових аналогових або
цифрових обчислювальних машин.
 
Date 2021-02-01T07:47:32Z
2021-02-01T07:47:32Z
2020-12
 
Type Learning Object
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45595
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ