Номінація кольору шкіри у сучасній рекламі
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Номінація кольору шкіри у сучасній рекламі
|
|
Creator |
Горлачова, Вікторія Володимирівна
|
|
Subject |
номінація
тілесність сучасна реклама колір шкіри лексема 821.09(100)(082) H35 |
|
Description |
Література 1. Косяк В.А. Людина та її тілесність у різних формах культури: [навч. посіб.] / Косяк В. А. – Суми: Унів. кн., 2010. – 818 с. 2. Крылосова С.Г., Томашпольский В.И. Элегантность цвета айвори: колористический неологизм в современном русском языке / С. Г. Крылосова, В. И. Томашпольский // Книжное дело: достижения, проблемы, перспективы: сборник материалов VI Международной научно-практической интернет-конференции: электронное издание. — Екатеринбург : УрФУ, 2017. — С. 109-114. 3. Крысин Л.П. Иноязычное слово в контексте современной общественной жизни / Л. П. Крысин // Русский язык конца XX столетия (1985-1995). – М.: Языки русской культуры, 2000. – С. 142–161 4. Муха О. Трансформація людської тілесності у ХХІ сторіччі: на шляху до “тіла майбутнього” / О. Муха // Соціогуманітарні проблеми людини. – 2010. – № 5. – С. 60–68. 5. Мюллер В.К. Большой англо-русский словарь. – Екатеринбург: У-Фактория, 2006. – 1531 с. 6.Словарь русского языка / С.И. Ожегов; Под общ. ред. проф. Л.И. Скворцова. – М.: «Изд-во «Мир и образование», 2007. – 640с. 7. Успенская И.Д. Современный словарь несклоняемых слов русского языка: около 3000 слов / И.Д. Успенская. – М.: Астрель.: АСТ, 2009. – 474 с 8. Longman Dictionary of Contemporary English.New edition. For Advanced Learners: Pearson Education Limited. – 2012.– 2081р. 9. Maerz A., Paul M. R. A Dictionary of color. – New York, 1930. – 326p Поняття тілесності має багато трактувань. Українська дослідниця О. Муха характеризує тілесність як значний комплекс характеристик людини, її зовнішніх і внутрішніх, статичних і динамічних, онтологічних і генетичних властивостей. Дослідник В. Косяк визначає тілесність як наділенність тілом, володіння ним і найрізноманітніші способи його використання, модусні функціонування тіл, «зв’язаність» тілом, зафіксованість» в тілі. Саме тому що тілесність репрезентована тілом, але не обмежується фізичністю, багато лінгвістів, літературознавців, культурологів, соціологів, філософів та інших спеціалістів звертаються до розгляду феномена тілесності. В межах нашого дослідження ми звернулися до лексичних репрезентацій кольору тіла людини в сучасній рекламі (англомовній, франкомовній, російськомовній та україномовній). Були опрацьовані близько 300 кольоропозначень міжнародних брендів, які представлені на англомовному, франкомовному, російськомовному та україномовному ринку. Представники заявлених мовних колективів сприймають цю ознаку (колір тіла), засновуючись на культурному, соціальному та індивідуальному досвіді, тому, на нашу думку, лінгвістичний аналіз кольоропозначень тіла в рекламі надасть можливість розглянути особливості перцепції тілесності носіями різних мов, визначаючи тотожності та відмінності цього процесу, взаємодію та трансформації мовних кодів в аспекті номінації кольору тіла. |
|
Date |
2020-05-28T12:04:09Z
2020-05-28T12:04:09Z 2019-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Горлачова В.В. Номінація кольору шкіри у сучасній рекламі // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. - К.:Талком, 2019. – С.286-291
978-617-7685-68-4 http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43079 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Талком, Київ
|
|