Record Details

Психологічне таргетування в соціальних мережах як фактор сучасного міжнародного політичного процесу

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Психологічне таргетування в соціальних мережах як фактор сучасного міжнародного політичного процесу
 
Creator Суркова, Анна Артемівна
 
Subject психологічне таргетування
соціальні мережі
механізми маніпуляції
регулювання міжнародних відносин
політичний процес
політична реклама
дипломна робота
 
Description Робота публікується згідно наказу В.о.ректора від 29.12.2020 р. №580/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ»
Керівник проекту: кандидат історичних наук, доцент Дерев’янко Ігор Петрович
Політичні технології впливають на потреби, емоції, бажання, політичну поведінку людей, а також здатні не лише змінити чи коригувати психологію людини, а й сформувати бажання, мотивацію та дії. Вибір найефективніших засобів впливу на ту чи іншу цільову групу є дуже важливим аспектом, він залежить від уміння політичних діячів своєчасно враховувати тенденції, характерні для розвитку сучасного політичного процесу. Політична реклама та таргетинг в даному випадку можуть стати могутнім засобом психологічного впливу на електорат, великою мірою вони визначають політичні уявлення і поведінку виборців, а тому виявляються в центрі наукового та практичного інтересу сучасної соціальної та політичної психології. Ппроблеми вивчення психологічного таргетування та становлення політичної свідомості особистості в контексті політичних кампаній та інших політичних міжнародних процесів набувають особливої актуальності.
 
Date 2021-02-02T11:44:20Z
2021-02-02T11:44:20Z
2020
 
Type Learning Object
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45645
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний Авіаційний Університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ