Психологічне таргетування в соціальних мережах як фактор сучасного міжнародного політичного процесу
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Психологічне таргетування в соціальних мережах як фактор сучасного міжнародного політичного процесу
|
|
Creator |
Суркова, Анна Артемівна
|
|
Subject |
психологічне таргетування
соціальні мережі механізми маніпуляції регулювання міжнародних відносин політичний процес політична реклама дипломна робота |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу В.о.ректора від 29.12.2020 р. №580/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ» Керівник проекту: кандидат історичних наук, доцент Дерев’янко Ігор Петрович Політичні технології впливають на потреби, емоції, бажання, політичну поведінку людей, а також здатні не лише змінити чи коригувати психологію людини, а й сформувати бажання, мотивацію та дії. Вибір найефективніших засобів впливу на ту чи іншу цільову групу є дуже важливим аспектом, він залежить від уміння політичних діячів своєчасно враховувати тенденції, характерні для розвитку сучасного політичного процесу. Політична реклама та таргетинг в даному випадку можуть стати могутнім засобом психологічного впливу на електорат, великою мірою вони визначають політичні уявлення і поведінку виборців, а тому виявляються в центрі наукового та практичного інтересу сучасної соціальної та політичної психології. Ппроблеми вивчення психологічного таргетування та становлення політичної свідомості особистості в контексті політичних кампаній та інших політичних міжнародних процесів набувають особливої актуальності. |
|
Date |
2021-02-02T11:44:20Z
2021-02-02T11:44:20Z 2020 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45645
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний Авіаційний Університет
|
|