Record Details

ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ АВІАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ АВІАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
 
Creator ГЕРНЕШИЙ, В.В.; Інститут економіки та менеджменту
Національного авіаційного університету
 
Subject комунікаційна стратегія; мотиваційна модель; авіаційна галузь;
338.45:629.73(477)(045)
 
Description У статті розглянуто проблему формування, становлення та реалізації мотиваційної моделікомунікаційної стратегії реалізації позитивного іміджу авіаційній галузі України в глобальному середовищі.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor
 
Date 2013-12-05
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/7088
 
Source Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 4 (2013)
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 4 (2013)
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 4 (2013)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ