ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ АВІАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ АВІАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
|
|
Creator |
ГЕРНЕШИЙ, В.В.; Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університету |
|
Subject |
комунікаційна стратегія; мотиваційна модель; авіаційна галузь;
338.45:629.73(477)(045) |
|
Description |
У статті розглянуто проблему формування, становлення та реалізації мотиваційної моделікомунікаційної стратегії реалізації позитивного іміджу авіаційній галузі України в глобальному середовищі.
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-12-05
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/7088
|
|
Source |
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 4 (2013)
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 4 (2013) Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 4 (2013) |
|
Language |
uk
|
|