Record Details

СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ У СФЕРІ ОСВІТИ: МОДЕРНІЗАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА ПРИНЦИПИ РЕГУЛЮВАННЯ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ У СФЕРІ ОСВІТИ: МОДЕРНІЗАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА ПРИНЦИПИ РЕГУЛЮВАННЯ
LABOR RELATIONS IN EDUCATION: MODERNIZATION PROCESSES AND CURRENT
СОЦИАЛЬНО-ТРУДОВЫЕ ОТНОШЕНИЯ В СФЕРЕ ОБРАЗОВАНИЯ: МОДЕРНИЗАЦИОННЫЕ ПРОЦЕССЫ И ПРИНЦИПЫ РЕГУЛИРОВАНИЯ
 
Creator ОНСОВИЧ, А.Л.; Інститут демографії та соціальних досліджень імені В.М.Птухи
 
Subject

331.104


331.104


331.104
 
Description  У статті розглянуто процес модернізації соціально-трудових відносин у сфері освіти, встановлено внутрішньодержавні фактори, які впливають на цей процес. Систематизовано принципи регулювання соціально-трудових відносин у сфері освіти, визначено залежність внутрішньої ієрархії від форми власності закладу освіти.
 The modernization process of social-labour relations in education sphere is discussed in this article and internal state factors which influence this process are established here. The principles of social labour relations regulation in education sphere are systematized and the internal hierarchy dependence from the form of property of the educational establishment is also defined.
 В статье рассмотрен процесс модернизации социально-трудовых отношений в сфере образования, установлено внутригосударственные факторы, влияющие на этот процесс. Систематизированы принципы регулирования социально-трудовых отношений в сфере образования, определена зависимость внутренней иерархии от формы собственности учебного заведения.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2011-06-01
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/4224
 
Source Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 2 (2011); 142-144
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2011); 142-144
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2011); 142-144
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ