Record Details

Імітаційна модель формування технічного обслуговування авіаційної техніки

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Імітаційна модель формування технічного обслуговування авіаційної техніки
 
Creator Сівак, Богдан Олександрович
 
Subject моделювання
дипломна робота
модель
технічне обслуговування
технічний стан
прогноз
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.
Удосконалення системи організації та управління процесами технічного
обслуговування (ТО) повітряних суден (ПС) є одним з основних напрямків
підвищення ефективності роботи інженерно-авіаційного служби (ІАС) та якості
ТО авіаційної техніки (АТ). Це обумовлено прискореним темпом зростання
обсягів виконуваних ІАС робіт, зростаючою складністю авіаційної техніки і
різноманіттям впровадження нових стратегій ТО та методів діагностування АТ,
значним збільшенням потоків технічної і виробничо-економічної інформації,
необхідної для управління виробництвом.
У 90-ті роки об’єми наукових досліджень, що проводилися з проблем
організації технічного забезпечення, з причини недостатнього фінансування
помітно знизилися. Без відчутної наукової підтримки питання організації
інженерно-авіаційного забезпечення (ІАЗ), як основи технічного забезпечення та
сфери діяльності інженерно-авіаційної служби після набуття Україною
незалежності та протягом наступних 23 років уповільнило хід свого розвитку.
Досвід застосування авіації у сучасних умовах показує, що показники
ефективності заходів ІАЗ не покращуються.
Цьому є багато причин, деякі з них: система планування ІАЗ, яка була
сформована у свій час, не відповідає сучасним реаліям та міжнародному досвіду
використання цивільної авіації; недосконалість законодавчого та нормативно правового регулювання діяльності суб'єктів авіаційної діяльності; відсутня дієва
система запровадження шляхів зниження праце-витрат та вартості заходів ІАЗ;
відсутність у багатьох керівників стимулів та можливостей впровадження
прогресивних технологій і т.д. Все це негативно впливає на безпеку авіації та
темпи розвитку авіаційної галузі в цілому.
 
Date 2021-03-15T09:30:08Z
2021-03-15T09:30:08Z
2020-12
 
Type Learning Object
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48713
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ