Імітаційна модель формування технічного обслуговування авіаційної техніки
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Імітаційна модель формування технічного обслуговування авіаційної техніки
|
|
Creator |
Сівак, Богдан Олександрович
|
|
Subject |
моделювання
дипломна робота модель технічне обслуговування технічний стан прогноз |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.
Удосконалення системи організації та управління процесами технічного обслуговування (ТО) повітряних суден (ПС) є одним з основних напрямків підвищення ефективності роботи інженерно-авіаційного служби (ІАС) та якості ТО авіаційної техніки (АТ). Це обумовлено прискореним темпом зростання обсягів виконуваних ІАС робіт, зростаючою складністю авіаційної техніки і різноманіттям впровадження нових стратегій ТО та методів діагностування АТ, значним збільшенням потоків технічної і виробничо-економічної інформації, необхідної для управління виробництвом. У 90-ті роки об’єми наукових досліджень, що проводилися з проблем організації технічного забезпечення, з причини недостатнього фінансування помітно знизилися. Без відчутної наукової підтримки питання організації інженерно-авіаційного забезпечення (ІАЗ), як основи технічного забезпечення та сфери діяльності інженерно-авіаційної служби після набуття Україною незалежності та протягом наступних 23 років уповільнило хід свого розвитку. Досвід застосування авіації у сучасних умовах показує, що показники ефективності заходів ІАЗ не покращуються. Цьому є багато причин, деякі з них: система планування ІАЗ, яка була сформована у свій час, не відповідає сучасним реаліям та міжнародному досвіду використання цивільної авіації; недосконалість законодавчого та нормативно правового регулювання діяльності суб'єктів авіаційної діяльності; відсутня дієва система запровадження шляхів зниження праце-витрат та вартості заходів ІАЗ; відсутність у багатьох керівників стимулів та можливостей впровадження прогресивних технологій і т.д. Все це негативно впливає на безпеку авіації та темпи розвитку авіаційної галузі в цілому. |
|
Date |
2021-03-15T09:30:08Z
2021-03-15T09:30:08Z 2020-12 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48713
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|