Record Details

Реклама в контексті віртуалізації соціуму

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Реклама в контексті віртуалізації соціуму
 
Creator Ороховська, Людмила Анатоліївна
 
Subject мас-медіа
медіакультура
реклама
маніпуляція свідомістю
316.6
 
Description У статті здійснюється аналіз впливу реклами засобами мас-медіа на особистість з метою формування
плевдопотреб, нових стандартів життя заради отримання прибутків виробниками товарів та послуг, що трансформує ціннісно-нормативні орієнтації соціуму.
В статье анализируется влияние рекламы средствами масс-медиа на личность с целью формирования лжепотребностей,
новых стандартов жизни с целью получения прибыли производителями товаров и услуг, что трансформирует ценностнонормативные ориентации социума.
The article is an analysis of the impact of advertising means of mass media on the individual in order to form needs which really not required or
new standards of living for the sake of profit producers of goods and services that transform the value- normative orientation of society
 
Date 2020-03-06T09:30:56Z
2020-03-06T09:30:56Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Ороховська Л. А. Реклама в контексті віртуалізації соціуму /Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Філософія. Культурологія: Зб. наук. пр. – Вип. 1 (21). – К.: НАУ, 2015. – С. 58-63.
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41495
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ