Record Details

Принципи формування та складові туристичного бренда Нью-Йорка

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Принципи формування та складові туристичного бренда Нью-Йорка
 
Creator Лєкарєва, Світлана Євгеніївна
 
Subject дипломна робота
туризм
туристичний бренд
брендинг
Нью-Йорк
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плогіат 2019-2020р.р. навчальному році" . Керівник проекту: д. геогр.н., професор кафедри міжнародного туризму та країнознавства Вишневський Віктор Іванович
Об’єкт дослідження – туристичний бренд міста Нью-Йорка.
Предмет дослідження – принципи формування та складові туристичного бренда Нью-Йорка.
Метою роботи є виявлення проблем та перспектив розвитку туристичного бренда в місті Нью-Йорк.
Методи дослідження. Для розв’язання визначених в роботі завдань, в досягненні мети використовувався комплекс взаємодоповнюючих методів дослідження, а саме:
– методи аналізу і синтезу для дослідження сучасного стану розвитку туристичного бренда Нью-Йорка;
– статистичний метод – для розгляду процесів розвитку туризму;
– метод описового моделювання – для визначення напрямів розвитку туристичного бренда Нью-Йорка.
– метод порівняння – для визначення особливостей специфіки розвитку та пропозицій в різних країнах світу та вироблення практичних рекомендацій щодо використання світового досвіду в США.
Інформаційними джерелами при написанні роботи були наукові праці вітчизняних та зарубіжних учених, матеріали періодичних видань, статистичні дані, інформаційні ресурси мережі Інтернет.
Наукова новизна роботи полягає в теоретичному узагальнені понять «бренд» та «брендинг», «туристичний бренд», «споживачі туристичного бренда», визначено особливості формування туристичного бренда, визначені напрямки для стабілізації сучасного стану бренда Нью-Йорка. Результати роботи можуть бути використані в розвитку туристично-привабливих міст.
 
Date 2020-12-16T18:25:05Z
2020-12-16T18:25:05Z
2020-12
 
Type Learning Object
 
Identifier Лєкарєва С.Є. Принципи формування та складові туристичного бренда Нью-Йорка. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 88 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44775
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ