Record Details

Виконання польотів по стандартних маршрутах прибуття за приладами

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Виконання польотів по стандартних маршрутах прибуття за приладами
 
Creator Гриппа, Костянтин Сергійович
 
Subject дипломна робота
організація повітряного руху
тренажер
тренажерна підготовка
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році ". Керівник проекту: доц. Аргунов Геннадій Федорович
Нині використання повітряного простору не є оптимальним і/або гнучким у найширшому значенні цього терміна через невідповідність між пропускною здатністю системи обслуговування повітряного руху (ОПР) і потребами користувачів, особливо в періоди пікового навантаження. Така негнучкість, часто зумовлена нинішньою структурою фіксованих маршрутів, перешкоджає найефективнішому використанню повітряного простору і економічному виконанню польотів. Властиві існуючій системі недоліки є також наслідком недосконалості систем зв’язку, навігації і спостереження та неузгодженості розробок. Обмежені масштаби співпраці в процесі планування призводять, зокрема, до дублювання засобів на державних кордонах, недостатнього використання даних систем спостереження, істотних відмінностей у застосуванні мінімумів ешелонування, установленні складних процедур координації ОПР і використанні різних систем крейсерських ешелонів. Ці недоліки можуть стати причиною затримок або зміни маршрутів руху, що несприятливо позначається на регулярності й економічності польотів. Для того щоб задовольнити зростаючі потреби в повітряних перевезеннях, необхідно розробити таку систему організації повітряного рухуи (ОрПР), яка б забезпечувала оптимальне використання повітряного простору (ВПП), та впорядкування потоку повітряного руху [5; 6; 16].
Для повітряних суден (ПС) було б ідеальним виконувати польоти по найбільш прямих маршрутах між пунктами вильоту і призначення, оскільки середовище, у якому виконуються польоти ПС, дозволяє це за винятком випадків наявності на маршруті несприятливих метеорологічних явищ. Проте внаслідок багатьох суперечливих вимог до ВПП з боку різних користувачів, а також вимог щодо охорони довкілля і національною безпекою, виконувати політ по найбільш прямому маршруту майже завжди неможливо. Отже, необхідно знаходити розумний компроміс між бажаною метою і реальністю.
Хоча визначення ІCАО поняття «маршрут ОПР» охоплює досить широкий спектр понять, маршрути ОПР у термінальному повітряному просторі (ТПП)зазвичай є маршрутами прибуття та вильоту ПС.
Маршрути прибуття та вильоту можуть бути:
– визначені, як у випадку з маршрутами вильоту і прибуття за правилами польотів за приладами (ППП), що зазвичай опубліковані як SID/STAR (базуються на принципах RNAV або традиційній навігації), маршрути для правил візуальних польотів (ПВП) (задані, наприклад, візуальними орієнтирами) або коридори для ПВП;
– невизначені, як у випадку з безпосередньою маршрутизацією, що створюється диспетчером ОПР у вигляді наведення з використанням систем спостереження ОПР (Radar Vectoring – RV) або інструкцій слідувати «прямо» до точки RNAV.
Якісна підготовка авіадиспетчера для забезпечення головних завдань органів ОПР неможлива без тренажерної підготовки. Натепер тренажери є складовою сучасних автоматизованих систем керування повітряним рухом.
Мета тренувальної місії полягає у забезпечені можливості тренування диспетчерів без впливу на операційне ОПР. Тренування диспетчерів включає планові тренування та тренування з метою ознайомлення з функціональними можливостями системи. Додатково середовище тренування може використовуватися для перевірки нових процедур, маршрутів та іншого.
 
Date 2021-02-02T11:49:06Z
2021-02-02T11:49:06Z
2020-12
 
Type Thesis
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45647
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ