Record Details

ОСОБЛИВОСТІ ЕВОЛЮЦІЇ МЕДІАРИНКІВ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ЕВОЛЮЦІЇ МЕДІАРИНКІВ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ
FEATURES OF EVOLUTION MEDIA MARKET IN THE GLOBAL ECONOMY
ОСОБЕННОСТИ ЭВОЛЮЦИИ МЕДИАРЫНКА В ГЛОБАЛЬНОЙ ЭКОНОМИКЕ
 
Creator ЧУЖИКОВ, А.В.; ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана»
 
Subject
медіа ринок; телеринок; маркетинг; ланцюжок створення вартості у телевізійній продукції
339.97

media market; television market; marketing; creation of value chain for television products
339.97


339.97
 
Description  У статті розглянуто особливості еволюції медіаринків в глобальній економіці. Досліджено характер взаємодії міждисциплінарних наук та оцінено позиції сучасних економічних та маркетингових складових. Виявлено етапи розвитку глобального медіа ринку.
 The article covers the specificity of the media markets evolution in the global economy. The character of interdisciplinary interaction of sciences is studied, as well as the positions of its economic and marketing components is assessed. Main stages of global media market development are detected.
 В статье рассмотрены особенности эволюции медиарынков в глобальной экономике. Исследован характер взаимодействия междисциплинарных наук и оценены позиции современных экономических и маркетинговых составляющих. Выявлено этапы развития глобального медиарынка.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2011-06-01
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/4250
 
Source Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 2 (2011); 236-241
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2011); 236-241
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2011); 236-241
 
Language en
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ