Record Details

Соціальний конструктивізм в сфері освіти на прикладі імплементації змішаного навчання

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Соціальний конструктивізм в сфері освіти на прикладі імплементації змішаного навчання
 
Creator Сагратова, Каріна Едуардівна
 
Subject соціальний конструктивізм
імплементація
змішане навчання
цифрові технології
відкриті інструменти
WordPress
Audacity
Google Suite
Google Hangout
padlet
ThingLink
821.09(100)(082) Н35
 
Description Соціальний конструктивізм - це гіпотеза, яка стверджує, що люди вчаться в результаті соціальної взаємодії та співпраці з іншими. Це бере витоки з теорії діяльності Виготського Л.С. та поняття зони проксимального розвитку. У цьому цифровому віці соціальний конструктивізм є прикладом он-лайн курсів, таких як змішане навчання, в якому учні можуть поділитися ідеями та знаннями в спільному просторі для підвищення власних знань. У секторі VLE (virtual learning environment) використовуються інтерактивні, соціальні та спільні інструменти для підтримки навчання,що може заохотити студентів до навчання.
 
Date 2020-07-06T10:48:12Z
2020-07-06T10:48:12Z
2018-03
 
Type Article
 
Identifier Сагратова К.Е. Соціальний конструктивізм в сфері освіти на прикладі імплементації змішаного навчання // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.153-158
978-617-7397-78-5
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43914
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Талком, Київ
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ