Соціальний конструктивізм в сфері освіти на прикладі імплементації змішаного навчання
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Соціальний конструктивізм в сфері освіти на прикладі імплементації змішаного навчання
|
|
Creator |
Сагратова, Каріна Едуардівна
|
|
Subject |
соціальний конструктивізм
імплементація змішане навчання цифрові технології відкриті інструменти WordPress Audacity Google Suite Google Hangout padlet ThingLink 821.09(100)(082) Н35 |
|
Description |
Соціальний конструктивізм - це гіпотеза, яка стверджує, що люди вчаться в результаті соціальної взаємодії та співпраці з іншими. Це бере витоки з теорії діяльності Виготського Л.С. та поняття зони проксимального розвитку. У цьому цифровому віці соціальний конструктивізм є прикладом он-лайн курсів, таких як змішане навчання, в якому учні можуть поділитися ідеями та знаннями в спільному просторі для підвищення власних знань. У секторі VLE (virtual learning environment) використовуються інтерактивні, соціальні та спільні інструменти для підтримки навчання,що може заохотити студентів до навчання.
|
|
Date |
2020-07-06T10:48:12Z
2020-07-06T10:48:12Z 2018-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сагратова К.Е. Соціальний конструктивізм в сфері освіти на прикладі імплементації змішаного навчання // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.153-158
978-617-7397-78-5 http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43914 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Талком, Київ
|
|