Record Details

РОЛЬ ДЕРЖАВИ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ УКРАЇНИ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title РОЛЬ ДЕРЖАВИ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ УКРАЇНИ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ
THE ROLE OF THE STATE IN THE PROCESS OF UKRAINE TOURISM POTENTIAL IN INTERNATIONAL MARKETS
РОЛЬ ГОСУДАРСТВА В ПРОЦЕССЕ РЕАЛИЗАЦИИ ТУРИСТИЧЕСКОГО ПОТЕНЦИАЛА УКРАИНЫ НА МЕЖДУНАРОДНОМ РЫНКЕ
 
Creator БОНДАРЕНКО, М.П.; Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
 
Subject

339.9 (4)+339.137.2+338.48


339.9 (4)+339.137.2+338.48


339.9 (4)+339.137.2+338.48
 
Description  У статті досліджено державну складову в процесі реалізації та покращення туристичного потенціалу національної економіки. Розкрито роль урядової політики та міжвідомчої взаємодії в сферах економічної діяльності та їх вплив на забезпечення туристичного процесу і формування конкурентоспроможного туристичного продукту України. Запропоновано ряд заходів щодо реформування державної гілки влади з метою покращення іміджу України на міжнародному ринку туристичних послуг.
 In the article there is researched government factor in the process of national economy tourism potential realization and improvement. Role of government policy and interagency cooperation in economic spheres as well as their influence on tourism process provision and Ukraine’s competitive tourism product forming is covered. It’s suggested measures for government reform aimed to improve brand of Ukraine on the international tourism market 
 В статье исследовано государственной составляющую в процессе реализации и улучшения туристического потенциала национальной экономики. Раскрыта роль правительственной политики и межведомственного взаимодействия в сферах экономической деятельности и их влияние на обеспечение туристического процесса и формирования конкурентоспособного туристического продукта Украины. Предложен ряд мероприятий по реформированию государственной ветви власти с целью улучшения имиджа Украины на международном рынке туристических услуг.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2011-06-01
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/4115
 
Source Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 2 (2011); 23-26
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2011); 23-26
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2011); 23-26
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ