Record Details

Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Брендинг"

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Брендинг"
Учебно-методический комплекс ученой дисциплины "Брендинг"
Educational-methodical complex of the discipline "Branding"
 
Creator Куцан, Олена Іванівна
Захарченко, Вікторія Леонідівна
 
Subject брендинг
цільова аудиторія
мультибренд
парасольковий бренд
імідж
стратегія
бренд-менеджмент
неймінг
брендинг
целевая аудитория
мультибренд
зонтичный бренд
имидж
стратегия
бренд-менеджмент
нейминг
branding
the target audience
multibrand
umbrella brand
image
strategy
brand management
naming
 
Description Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
- надати базові знання щодо сутності бренду, його структури, значень та розуміння основних комунікативних процесів по створенню та управлінню брендом;
- показати сутність, форми та механізми формування брендової комунікації, як інтегральної категорії; орієнтуватися у соціологічних та комунікативних вимірах брендингу;
- навчити головним підходам та особливостям плануванню та моделюванню розробки бренду;
- засвоїти навики аналітичної, креативної та інноваційної діяльності як по створенню так і по управлінню брендом.
Вивчення теоретичних та практичних основ брендингу, розвиток ключових компетенцій в області створення та управління брендом, оволодіння навиками соціологічного аналізу бренду; навчити приймати ефективні стратегічні та практичні рішення щодо створення та розвитку бренду.
Изучение теоретических и практических основ брендинга, развитие ключевых компетенций в области создания и управления брендом, овладение навыками социологического анализа бренда; научить принимать эффективные стратегические и практические решения по созданию и развитию бренда.
Studying the theoretical and practical foundations of branding, developing key competencies in the field of brand creation and management, mastering the skills of sociological brand analysis; teach to make effective strategic and practical decisions on creating and developing a brand.
 
Date 2020-06-04T08:05:38Z
2020-06-04T08:05:38Z
2019
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43271
 
Language uk
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ