Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Брендинг"
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Брендинг"
Учебно-методический комплекс ученой дисциплины "Брендинг" Educational-methodical complex of the discipline "Branding" |
|
Creator |
Куцан, Олена Іванівна
Захарченко, Вікторія Леонідівна |
|
Subject |
брендинг
цільова аудиторія мультибренд парасольковий бренд імідж стратегія бренд-менеджмент неймінг брендинг целевая аудитория мультибренд зонтичный бренд имидж стратегия бренд-менеджмент нейминг branding the target audience multibrand umbrella brand image strategy brand management naming |
|
Description |
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - надати базові знання щодо сутності бренду, його структури, значень та розуміння основних комунікативних процесів по створенню та управлінню брендом; - показати сутність, форми та механізми формування брендової комунікації, як інтегральної категорії; орієнтуватися у соціологічних та комунікативних вимірах брендингу; - навчити головним підходам та особливостям плануванню та моделюванню розробки бренду; - засвоїти навики аналітичної, креативної та інноваційної діяльності як по створенню так і по управлінню брендом. Вивчення теоретичних та практичних основ брендингу, розвиток ключових компетенцій в області створення та управління брендом, оволодіння навиками соціологічного аналізу бренду; навчити приймати ефективні стратегічні та практичні рішення щодо створення та розвитку бренду. Изучение теоретических и практических основ брендинга, развитие ключевых компетенций в области создания и управления брендом, овладение навыками социологического анализа бренда; научить принимать эффективные стратегические и практические решения по созданию и развитию бренда. Studying the theoretical and practical foundations of branding, developing key competencies in the field of brand creation and management, mastering the skills of sociological brand analysis; teach to make effective strategic and practical decisions on creating and developing a brand. |
|
Date |
2020-06-04T08:05:38Z
2020-06-04T08:05:38Z 2019 |
|
Identifier |
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43271
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf application/pdf application/pdf application/pdf application/pdf application/pdf |
|