Record Details

Основні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Основні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту
Основные фазы формирования корпоративной культуры предприятий авиационного транспорта
Main phases forming corporate culture of aviation transport enterprises
 
Creator Шевченко, Анна Валеріївна
Shevchenko, Anna
Трухан, Андрій Анатолійович
Trukhan, Andrii
 
Subject авіаційне підприємство
корпоративна культура
норми поведінки
стратегія розвитку
авиационное предприятие
корпоративная культура
нормы поведения
стратегия развития
аviation enterprise
corporate culture
behavioral policies
development strategy
005.35:629.7 (045)
 
Description За допомогою ефективної корпоративної культури підприємство може своєчасно реагувати на будь-які прояви ринкового середовища, бути лідером на ринку та мати високу конкурентоспроможність. Для цього потрібно зрозуміти процес формування корпоративної культури підприємства, його цінності, чинники впливу та цілі. Зважаючи на дослідження у сфері корпоративної культури, варто зазначити, що специфіка формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту раніше не розглядалася вченими, однак має свої особливості, які варто враховувати під час її формування. Досі стоїть питання щодо забезпечення моральної та матеріальної зацікавленості працівників авіаційного транспорту в Україні в закріпленні професійного кадрового складу та його розвитку, підвищенні ефек-
тивності діяльності та якості роботи, закріпленні професійного кадрового складу та його розвитку, стимулюванні безперервної трудової діяльності працівників.
У статті визначено мету формування корпоративної культури на підприємствах авіаційного транспорту.
Досліджено механізм формування корпоративної культури. Визначено головні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту в Україні та їхні складники, а також структуровано чинники впливу на корпоративну культуру підприємств авіаційного транспорту.
В статье определены цели формирования корпоративной культуры на предприятиях авиационного
транспорта. Исследован механизм формирования корпоративной культуры. Определены основные фазы формирования корпоративной культуры предприятий авиационного транспорта в Украине и их составляющие, а также структурированы факторы влияния на корпоративную культуру предприятий авиационного транспорта.
The article defines the purpose of the formation of the corporate culture at the enterprises of aviation transport.
The mechanism of formation of corporate culture is explored. The main phases of formation of the corporate culture of enterprises of aviation transport in Ukraine and their components are determined, as well as structured factors of influence on the corporate culture of enterprises of aviation transport.
 
Date 2021-01-25T08:24:43Z
2021-01-25T08:24:43Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Шевченко А.В., Трухан А.А. Основні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту // Науковий вісник Ужгородського національного університету / Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». - Випуск № 21 (ч.2) - с. 121-124
2413-9971
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45433
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Ужгородський національний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ