Основні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Основні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту
Основные фазы формирования корпоративной культуры предприятий авиационного транспорта Main phases forming corporate culture of aviation transport enterprises |
|
Creator |
Шевченко, Анна Валеріївна
Shevchenko, Anna Трухан, Андрій Анатолійович Trukhan, Andrii |
|
Subject |
авіаційне підприємство
корпоративна культура норми поведінки стратегія розвитку авиационное предприятие корпоративная культура нормы поведения стратегия развития аviation enterprise corporate culture behavioral policies development strategy 005.35:629.7 (045) |
|
Description |
За допомогою ефективної корпоративної культури підприємство може своєчасно реагувати на будь-які прояви ринкового середовища, бути лідером на ринку та мати високу конкурентоспроможність. Для цього потрібно зрозуміти процес формування корпоративної культури підприємства, його цінності, чинники впливу та цілі. Зважаючи на дослідження у сфері корпоративної культури, варто зазначити, що специфіка формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту раніше не розглядалася вченими, однак має свої особливості, які варто враховувати під час її формування. Досі стоїть питання щодо забезпечення моральної та матеріальної зацікавленості працівників авіаційного транспорту в Україні в закріпленні професійного кадрового складу та його розвитку, підвищенні ефек- тивності діяльності та якості роботи, закріпленні професійного кадрового складу та його розвитку, стимулюванні безперервної трудової діяльності працівників. У статті визначено мету формування корпоративної культури на підприємствах авіаційного транспорту. Досліджено механізм формування корпоративної культури. Визначено головні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту в Україні та їхні складники, а також структуровано чинники впливу на корпоративну культуру підприємств авіаційного транспорту. В статье определены цели формирования корпоративной культуры на предприятиях авиационного транспорта. Исследован механизм формирования корпоративной культуры. Определены основные фазы формирования корпоративной культуры предприятий авиационного транспорта в Украине и их составляющие, а также структурированы факторы влияния на корпоративную культуру предприятий авиационного транспорта. The article defines the purpose of the formation of the corporate culture at the enterprises of aviation transport. The mechanism of formation of corporate culture is explored. The main phases of formation of the corporate culture of enterprises of aviation transport in Ukraine and their components are determined, as well as structured factors of influence on the corporate culture of enterprises of aviation transport. |
|
Date |
2021-01-25T08:24:43Z
2021-01-25T08:24:43Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевченко А.В., Трухан А.А. Основні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту // Науковий вісник Ужгородського національного університету / Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». - Випуск № 21 (ч.2) - с. 121-124
2413-9971 https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45433 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Ужгородський національний університет
|
|