Record Details

Імідж та його значення в діяльності публічного службовця

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Імідж та його значення в діяльності публічного службовця
 
Creator Назарчук, Вікторія Валеріївна
 
Subject публічне управління
дипломна робота
імідж
репутація
брендінг
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.е.н., доцент, Поліщук Оксана Володимирівна
Важливим
аспектом загального сприйняття та оцінки публічного службовця є враження,
яке він справляє, тобто його імідж. Незалежно від бажань самого публічного
службовця, імідж — об'єктивний фактор, що відіграє значну роль в оцінці
будь-якого соціального явища чи процесу.
Труднощі аналізу процесу формування образу публічних службовців і
шляхів, методів, механізмів створення іміджу влади як певної форми знання
про державно-політичну реальність, публічну службу значною мірою
обумовлені тим, що ці поняття існують здебільшого в уявленні громадян,
літературі, засобах масової інформації та мистецтв, а в працях теорії
публічного управління лише імпліцитно – у висловлюваннях, виступах
окремих політиків, аналітиків і самих державних службовців. При цьому
досить часто аналізується не тільки сам образ публічного службовця, як
уявлення тих чи інших осіб про стан організації публічної влади, публічної
служби та результативність системи публічного управління. За такого
підходу має місце інституціонально-інтегративний характер оцінки.
Водночас імідж публічного службовця досі не є предметом дослідження
спеціалістів у галузі соціальної та управлінської психології, теорії організації
і загалом методології менеджменту та інших дисциплін, пов’язаних з
дослідженням людської діяльності та міжлюдських відносин. Але в процесі
визначення шляхів і методів побудови громадянського суспільства і правової
держави слід розуміти, що це поняття є важливим засобом побудови
зворотного зв’язку в системі державного управління, який дозволяє
своєчасно і ефективно здійснювати корекції іміджу влади в різних сферах
його вияву і впливу на відносини між державою і суспільством.
 
Date 2021-03-05T06:29:42Z
2021-03-05T06:29:42Z
2021
 
Type Learning Object
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48215
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ