Record Details

Вплив маркетингових стратегій в соцмережах на міжнародні компанії

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Вплив маркетингових стратегій в соцмережах на міжнародні компанії
 
Creator Загородня, Катерина Сергіївна
 
Subject маркетингова діяльність
маркетингові стратегії
світовий ринок послуг
соціальні мережі
SMM-діяльність
маркетинг у соціальних мережах
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Науковий керівник: к.е.н., доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу Ричка Марина Анатоліївна
Проблема формування маркетингових стратегій просування брендів у соціальних мережах у наш час не отримала систематичного опрацювання в роботах вітчизняних фахівців, що пояснюється швидкими темпами розвитку Інтернеттехнологій. Усе це обумовлює необхідність систематизації знань і актуальність подальшого дослідження, адже формування відповідної стратегії, аналізування характерних особливостей маркетингової діяльності в соціальних мережах допоможе маркетологам приймати обґрунтовані рішення щодо реалізації комплексної маркетингової стратегії, формувати довіру споживачів до бренду, а також підвищувати ефективність реклами у соціальних мережах.
 
Date 2021-03-23T12:44:07Z
2021-03-23T12:44:07Z
2020-06
 
Type Other
 
Identifier Загородня К.С. Вплив маркетингових стратегій в соцмережах на міжнародні компанії. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Міжнародний бізнес". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020 -94 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48856
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ