Вплив маркетингових стратегій в соцмережах на міжнародні компанії
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Вплив маркетингових стратегій в соцмережах на міжнародні компанії
|
|
Creator |
Загородня, Катерина Сергіївна
|
|
Subject |
маркетингова діяльність
маркетингові стратегії світовий ринок послуг соціальні мережі SMM-діяльність маркетинг у соціальних мережах |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Науковий керівник: к.е.н., доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу Ричка Марина Анатоліївна
Проблема формування маркетингових стратегій просування брендів у соціальних мережах у наш час не отримала систематичного опрацювання в роботах вітчизняних фахівців, що пояснюється швидкими темпами розвитку Інтернеттехнологій. Усе це обумовлює необхідність систематизації знань і актуальність подальшого дослідження, адже формування відповідної стратегії, аналізування характерних особливостей маркетингової діяльності в соціальних мережах допоможе маркетологам приймати обґрунтовані рішення щодо реалізації комплексної маркетингової стратегії, формувати довіру споживачів до бренду, а також підвищувати ефективність реклами у соціальних мережах. |
|
Date |
2021-03-23T12:44:07Z
2021-03-23T12:44:07Z 2020-06 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Загородня К.С. Вплив маркетингових стратегій в соцмережах на міжнародні компанії. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Міжнародний бізнес". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020 -94 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48856 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|