Record Details

Проблеми організації міжнародного маркетингу та його розвиток в Україні (на прикладі товариство з обмеженою відповідальністю «Компакт»)

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Проблеми організації міжнародного маркетингу та його розвиток в Україні (на прикладі товариство з обмеженою відповідальністю «Компакт»)
Problems of organization of international marketing and its development in Ukraine (for example Compact Limited Liability Company)
Проблемы организации международного маркетинга и его развитие в Украине (на примере общество с ограниченной ответственностью «Компакт»)
 
Creator Травкіна, Катерина Русланівна
 
Subject продуктивність праці
трудомісткість
дипломна робота
управління робочим часом
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020 р.р. навчальному році" . Керівник проекту: доцент, к.е.н., Гращенко Ірина Семенівна
Дипломна робота присвячена досідженню проблем організації міжнародного маркетингу та його розвиток в Україні на базі Товариства з обмеженою відповідальнсті «Компакт».
У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження.
Перший розділ присвячено науково-теоретичним основам організації міжнародного маркетингу підприємства: розкрито сутність міжнародного маркетингу, його основні види та концепції.
У другому розділі наведена загальна характеристика досліджуваного підприємства, проведено аналіз його фінансово-економічної та зовнішньоекономічної діяльності, оцінка маркетингового середовища та споживчих вподобань споживачів продукції ТОВ «Компакт».
У третьому розділі вказані основні напрямки вдосконалення та розробки стратегій міжнародної маркетингової діяльності.
У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження.
Ключові слова: підприємство, продуктивність, продуктивність праці, мотивація праці, персонал підприємства, оцінювання якості персоналу, критерії оцінювання, трудомісткість, охорона праці, управління робочим часом, методи оцінювання персоналу.
The thesis is devoted to research of problems of the organization of international marketing and its development in Ukraine on the basis of the limited liability company "Compact".
The introduction defines the relevance and practical value of the chosen topic, the main goal and objectives of the study, the subject and object of research, and the scientific methods of research.
The first section is devoted to the scientific and theoretical foundations of the organization of international marketing of the enterprise: the essence of international marketing, its main types and concepts are revealed.
The second section provides a General description of the company under study, analyzes its financial, economic and foreign economic activities, and evaluates the marketing environment and consumer preferences of consumers of «Compact» products.
The third Chapter shows the main directions for improving and developing strategies for international marketing activities.
The conclusions and proposals summarize the results of the study.
Keywords: enterprise, productivity, labor productivity, labor motivation, enterprise personnel, personnel quality assessment, evaluation criteria, labor intensity, labor protection, time management, methods of personnel evaluation.
Дипломная работа посвящена досидженню проблем организации международного маркетинга и его развитие в Украине на базе Общества с ограниченной видповидальнсти «Компакт».
Во введении определены актуальность и практическую ценность темы исследования, основная цель и задачи исследования, отмечено предмет и объект исследования, указано научные методы исследования.
Первый раздел посвящен научно-теоретическим основам организации международного маркетинга предприятия: раскрыта сущность международного маркетинга, его основные виды и концепции.
Во втором разделе приведена общая характеристика исследуемого предприятия, проведен анализ его финансово-экономической и внешнеэкономической деятельности, оценка маркетинговой среды и потребительских предпочтений потребителей продукции ООО «Компакт».
В третьем разделе указаны основные направления совершенствования и разработки стратегий международной маркетинговой деятельности.
В выводах и предложениях обобщены результаты исследования.
Ключевые слова: предприятие, производительность, производительность труда, мотивация труда, персонал предприятия, оценки качества персонала, критерии оценки, трудоемкость, охрана труда, управление рабочим временем, методы оценки персонала.
Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств
 
Date 2020-03-17T11:39:03Z
2020-03-17T11:39:03Z
2020-02-25
 
Type Other
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41643
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ