Інноваційні маркетингові технології в бізнесі
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Інноваційні маркетингові технології в бізнесі
|
|
Creator |
Кочанов, Семен Олексійович
|
|
Subject |
дипломна робота
маркетиногова стратегія інновації рекламні компанії соціальні мережі аваційне підприємство нововведення |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора № 580/од від 29.12.2020р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Керівник проекту:к.е.н.,доцент Командровська Вероніка Євгенівна
Об'єктом дослідження є процес розробки та впровадження інноваційних маркетингових технологій авіакомпанії «Роза Вітрів». Предмет дослідження – інноваційні маркетингові технології авіакомпанії «Роза Вітрів». Метою дослідження є розробка пропозицій щодо удосконалення процесу вибору інноваційних маркетингових технологій в бізнесі. Для досягнення даної мети вирішено наступні завдання: Для досягнення даної мети вирішено наступні завдання: - вивчення науково-теоретичних підходів, сутності, особливостей та принципів інноваційної методики (дослідження зовнішнього і внутрішнього середовища ринку) впровадження і реалізації нових рекламних ресурсів; - підвищення ефективності інноваційної методики і конкурентоспроможності авіаційних послуг. - розробка нових маркетингових рішень для вдосконалення інноваційних маркетингових технологій ТОВ «Роза Вітрів». Прогнозні припущення про розвиток об’єкта і предмета дослідження – вдосконалення управління кадровим потенціалом підприємства призведе до підвищення ефективності діяльності підприємства в майбутньому. Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтувати пропозиції щодо удосконалення інноваційних маркетингових технологій у ТОВ «Роза Вітрів» |
|
Date |
2021-01-05T13:23:21Z
2021-01-05T13:23:21Z 2020-12-23 |
|
Type |
Working Paper
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44992
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|