Record Details

Інноваційні маркетингові технології в бізнесі

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Інноваційні маркетингові технології в бізнесі
 
Creator Кочанов, Семен Олексійович
 
Subject дипломна робота
маркетиногова стратегія
інновації
рекламні компанії
соціальні мережі
аваційне підприємство
нововведення
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора № 580/од від 29.12.2020р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Керівник проекту:к.е.н.,доцент Командровська Вероніка Євгенівна
Об'єктом дослідження є процес розробки та впровадження інноваційних
маркетингових технологій авіакомпанії «Роза Вітрів».
Предмет дослідження – інноваційні маркетингові технології авіакомпанії
«Роза Вітрів».
Метою дослідження є розробка пропозицій щодо удосконалення процесу
вибору інноваційних маркетингових технологій в бізнесі. Для досягнення даної
мети вирішено наступні завдання:
Для досягнення даної мети вирішено наступні завдання:
- вивчення науково-теоретичних підходів, сутності, особливостей та
принципів інноваційної методики (дослідження зовнішнього і внутрішнього
середовища ринку) впровадження і реалізації нових рекламних ресурсів;
- підвищення ефективності інноваційної методики і
конкурентоспроможності авіаційних послуг.
- розробка нових маркетингових рішень для вдосконалення інноваційних
маркетингових технологій ТОВ «Роза Вітрів».
Прогнозні припущення про розвиток об’єкта і предмета дослідження –
вдосконалення управління кадровим потенціалом підприємства призведе до
підвищення ефективності діяльності підприємства в майбутньому. Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтувати пропозиції щодо
удосконалення інноваційних маркетингових технологій у ТОВ «Роза Вітрів»
 
Date 2021-01-05T13:23:21Z
2021-01-05T13:23:21Z
2020-12-23
 
Type Working Paper
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44992
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ