Набуття майбутніми архітекторами навичок публічної діяльності
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Набуття майбутніми архітекторами навичок публічної діяльності
|
|
Creator |
Агєєва Галина Миколаївна
Агеева Галина Николаевна Agieieva Galyna |
|
Subject |
містобудування
соціальні запити формування комунікативних компетпнтностей архітектура архітектура Києва стандарт вищої освіти сучасна архітектурна освіта творчость |
|
Description |
Професії архітектора, містобудівника, урбаніста є такими, що пов’язані з публічною діяльністю. Від якості роботи з замовником, представниками громадських організацій, прилюдного захисту проєктних пропозицій на містобудівних радах, громадських слуханнях у багатьох випадках залежить судьба проєкту – бути чи не бути! Стандарт вищої освіти України за спеціальністю «Архітектура та містобудування» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти затверджений і введений в дію наказом Міністерства освіти і науки № 808 від 16 червня 2020 року вміщує відповідні вимоги до забезпечення соціальних запитів під час навчання та формування й саме таких - комунікативних компетентностей. У доповіді висвітлюється досвід впровадження нових за формою підходів до формування комунікативних компетентностей майбутніх архітекторів, а саме залучення їх до участі у Відкритому Фестивалі-конкурсі «Розслідування/дослідження «Київ крізь призму журналістики». |
|
Date |
2020-11-25T08:15:18Z
2020-11-25T08:15:18Z 2020-11-19 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Агєєва Г. М. Набуття майбутніми архітекторами навичок публічної діяльності / Г. М. Агєєва // Сучасна архітектурна освіта. Концептуальність архітектурної освіти: ХІІ Всеукраїнська наукова конференція, 19 листопада 2020 року. - Київ : КНУБА, 2020. - С. (в редакції)
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44727 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Сер. 42. Архитектура, проектирование, градостроительство;
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf |
|
Publisher |
Київський національний університет будівництва та архітектури
|
|