Record Details

Тone of voice у соціальних мережах міжнародних компаній

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Тone of voice у соціальних мережах міжнародних компаній
 
Creator Ричка, Марина Анатоліївна
Загородня, Катерина Сергіївна
 
Subject B2C
тональність бренду
tone of voice
cоціальні мережі
маркетингова комунікація
комунікаційна стратегія
цільова аудиторія
бренд
лідогенераційна реклама
83
659.118:005.346:004.738.5
 
Description У статті розглядається вплив тональності спілкування у соцмережах з цільовою аудиторією компанії, описані проблема вибору правильної тональності комунікацій (tone of voice) бренду зі споживачем, а також подається алгоритм формування tone of voice бренду як частини комунікаційної стратегії компанії.
 
Date 2020-05-20T05:57:03Z
2020-05-20T05:57:03Z
2020-04
 
Type Thesis
 
Identifier Ричка М.А. Тone of voice у соціальних мережах міжнародних компаній / М.А. Ричка, К.С. Загородня // The 9th International scientific and practical conference “Scientific achievements of modern society” (April 28-30, 2020) Cognum Publishing House, Liverpool, United Kingdom. 2020. Р. 928-939 (1175 p.)
978-92-9472-193-8
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42793
 
Language uk
 
Relation Scientific achievements of modern society;April 28-30, 2020
 
Format application/pdf
 
Publisher Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ