Тone of voice у соціальних мережах міжнародних компаній
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Тone of voice у соціальних мережах міжнародних компаній
|
|
Creator |
Ричка, Марина Анатоліївна
Загородня, Катерина Сергіївна |
|
Subject |
B2C
тональність бренду tone of voice cоціальні мережі маркетингова комунікація комунікаційна стратегія цільова аудиторія бренд лідогенераційна реклама 83 659.118:005.346:004.738.5 |
|
Description |
У статті розглядається вплив тональності спілкування у соцмережах з цільовою аудиторією компанії, описані проблема вибору правильної тональності комунікацій (tone of voice) бренду зі споживачем, а також подається алгоритм формування tone of voice бренду як частини комунікаційної стратегії компанії.
|
|
Date |
2020-05-20T05:57:03Z
2020-05-20T05:57:03Z 2020-04 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Ричка М.А. Тone of voice у соціальних мережах міжнародних компаній / М.А. Ричка, К.С. Загородня // The 9th International scientific and practical conference “Scientific achievements of modern society” (April 28-30, 2020) Cognum Publishing House, Liverpool, United Kingdom. 2020. Р. 928-939 (1175 p.)
978-92-9472-193-8 http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42793 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Scientific achievements of modern society;April 28-30, 2020
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”
|
|