Record Details

Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексу

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексу
Маркетинговое управление и информационное обеспечение сбытовой деятельности предприятий агропромышленного комплекса
Marketing management and information supply of landscape activities of enterprises of agricultural complex
 
Creator Шевченко, Анна Валеріївна
Shevchenko, Anna
Кобізєв, Андрій Анатолійович
Kobizev, Andrii
Левковська, Тетяна Андріївна
Levkovska, Tetiana
 
Subject агропромисловий комплекс
збут
інформація
маркетинг
підприємство
агропромышленный комплекс
сбыт
информация
маркетинг
маркетинговый подход
agro-industrial complex
sales
information
marketing
339.138:658.1(045)
 
Description Досягнення й утримання ринкової та фінансової стійкості промислового сектору держави сприяє забезпеченню достатніх темпів економічного розвитку України та маркетинговій взаємодії регіонів.
У підприємницькій діяльності аграрних товарови робників України все більш важливими стають системи
маркетингового управління. Об’єктивна необхідність упровадження маркетингового управління процесом
функціонування підприємств аграрного сектору підтверджується тим, що цей аспект діяльності дуже актуальний, необхідний крок для успішної ринкової діяльності аграрного сектору як пріоритетної галузі національної економіки. Від раціональної організації та ефективного впровадження маркетингових методів управління конкурентоспроможною діяльністю аграрних формувань залежить рівень функціонування інших взаємопов’язаних галузей і підприємств АПК.
Отже, актуальним є дослідження економічних і маркетингових особливостей функціонування промислових підприємств країни, зокрема специфіки формування їхніх стратегії збуту.
У статті обґрунтовано необхідність використання маркетингової стратегії управління підприємствами
агропромислового комплексу. Визначено напрями і функції стратегії маркетингового управління. Розглянуто основні напрями здійснення збутової політики підприємства. Проаналізовано вагомість інформаційного забезпечення для проведення аналізу та прогнозування збуту продукції.
В статье обоснована необходимость использования маркетинговой стратегии управления предприятиями агропромышленного комплекса. Определены направления и функции стратегии маркетингового управления. Рассмотрены основные направления сбытовой политики предприятия. Проанализировано значение информационного обеспечения для проведения анализа и прогнозирования сбыта продукции.
The article substantiates the necessity of using the marketing strategy of the enterprises of the agro-industrial
complex. The directions and functions of the strategy of marketing management are determined. The main directions of realization of marketing policy of the enterprise are considered. The importance of information support for the analysis and forecasting of sales of products is analyzed.
 
Date 2021-01-27T12:28:47Z
2021-01-27T12:28:47Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Шевченко А.В., Кобізєв А.А., Левковська Т.А. Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексу // Науковий вісник Ужгородського національного університету / Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». - Випуск № 21 (ч.2) - с. 124-128
2413-9971
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45496
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Ужгородський національний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ