СУКУПНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ ТА ДИПЛОМАТИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
СУКУПНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ ТА ДИПЛОМАТИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
AGGREGATE MARKETING TOOLS AND DIPLOMATIC IN PROMOTING THE EFFICIENCY OF INTERNATIONAL TRADE AND ENERGY SECURITY UKRAINE СОВОКУПНОСТЬ МАРКЕТИНГОВЫХ И ДИПЛОМАТИЧЕСКИХ ИНСТРУМЕНТОВ В ОБЕСПЕЧЕНИИ ЭФФЕКТИВНОСТИ МЕЖДУНАРОДНОЙ ТОРГОВЛИ И ЭНЕРГЕТИЧЕСКОЙ БЕЗОПАСНОСТИ УКРАИНЫ |
|
Creator |
ШОСТАК, Л.Б.; МАУП
ДИКАРЄВ, О.І.; МАУП |
|
Subject |
—
міжнародна торгівля; маркетингові стратегії; дипломатичні інструменти 339.9 — international trade; marketing strategies; diplomatic instruments 339.9 — международная торговля; маркетинговые стратегии; дипломатические инструменты 339.9 |
|
Description |
Обґрунтовано необхідність фокусування маркетингових стратегій на цілі забезпечення сус-пільної ефективності зовнішньої торгівлі, зокрема у сфері енергоносіїв та національної економічної безпеки. Запропоновано підхід до визначення ефективності маркетингових і дипломатичних заходів із застосуванням функції зовнішнього ціноутворення та коефіцієнтів волатильності зовнішнього середовища. Відзначено, що неадекватна інкорпорація маркетингових стратегій в дипломатичний механізм забезпечення постачання газу з Росії та Туркменії несе загрози економічній безпеці України.
Necessity of focusing of marketing’s strategies on the whole providing of public efficiency of foreign trade, in particular in the field of energetic resources and national economic security are grounded. Offered approach to determination of efficiency of marketing’s and diplomatic measures with application of function of the external pricing and coefficients of volatility of external environment. It is marked that an inadequate incorporation of marketing’s strategies in the diplomatic mechanism of maintenance of deliveries of gas from Russia and Turkmenistan bears threats of an economic security of Ukraine. Обоснована необходимость фокусирования маркетинговых стратегий на цели обеспечения общественной эффективности внешней торговли, особенно в сфере энергоресурсов и национальной экономи-ческой безопасности. Предложен подход к определению эффективности маркетинговых и дипломатических мероприятий с использованием функции внешнего ценообразования и коэффициентов волатильности внешней среды. Определено, что неадекватная инкорпорация маркетинговых стратегий в дипломатический механизм обеспечения поставок газа из России и Туркмении несет угрозы экономической безопасности Украины. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2011-12-31
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/4544
|
|
Source |
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; Том 1, № 4 (2011); 187-195
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; Том 1, № 4 (2011); 187-195 Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; Том 1, № 4 (2011); 187-195 |
|
Language |
ru
|
|