Record Details

Розробка та дослідження системи керування механізацією крила ближньомагістрального вантажного літака зі злітною масою 51-56 тонн

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Розробка та дослідження системи керування механізацією крила ближньомагістрального вантажного літака зі злітною масою 51-56 тонн
 
Creator Родюк, Вадим Костянтинович
 
Subject дипломна робота
літак
механізація крила
система керування керування передкрилками
параметричний аналіз
проектування
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Макаренко Руслан Олексійович
Механізація крила являє собою систему пристроїв (закрилків, щитків,
предкрилків і ін.), Призначених для управління підйомної силою і опором
літака головним чином з метою поліпшення його ЗПХ. Однак ці ж пристрої
можуть застосовуватися для підвищення маневрених можливостей легких
швидкісних літаків, а частина з них, наприклад предкрилки, - для збільшення
значень Cymax і αкр для поліпшення маневреності при польоті на великих кутах
атаки.
Роль засобів механізації крила в міру розвитку авіації весь час зростала.
Це пояснюється тим, що поліпшення льотно-тактичних характеристик літаків,
і зокрема збільшення швидкостей польоту, з одного боку, визначалося
розвитком силових установок (переходом на газотурбінні двигуни, зростанням
тягоозброєності) і застосуванням стріловидних крил, а з іншого боку,
супроводжувалося збільшенням питомої навантаження на крило внаслідок
того, що частіше злітна маса літака росла швидше, ніж площа крила, і
зменшенням відносної товщини крила, коли зменшувалася і несуча здатність
крила (зменшувалися значення коефіцієнта підйомної сили Сya ).
Перед тим, як приступити до проектування, необхідно вивчити та
проаналізувати існуючі типові конструкції, виявити їх особливості та
недоліки, які зустрічаються в експлуатації. Для цього можуть бути
використані вітчизняні та зарубіжні конструкції аналогічного призначення, що
були опубліковані у літературі.
 
Date 2021-02-12T09:37:55Z
2021-02-12T09:37:55Z
2020-12-21
 
Type Thesis
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46954
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ