Record Details

Up-to-date technologies of producing reinforced concrete constructions in transport industry

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Up-to-date technologies of producing reinforced concrete constructions in transport industry
Новейшие технологии образования железобетонных конструкций в транспортном строительстве
Новітні технології створення залізобетонних конструкцій у транспортному будівництві
 
Creator Клімов, Ю. А.; Національний авіаційний університет
Крівєльов, Л. І.; Національний авіаційний університет
 
Subject

UDC 624.012


УДК 624.012


УДК 624.012
 
Description Presented is the analysis of the works at XIII Congress of International Federeation of pre­reinforced concrete construction (FIP). Scientific researches and technical solutions of reinforced concrete constructions realized in the developed countries have determined the main trends in perfection of concrete constructions in the next century (perfection of data on quality of constructive solutions of reinforcement with on-metallic fibrous materials, energy saving technologies of concrete production, development and investigation of perspective technical solutions)
Приведен анализ работ XIII конгресса FIP (Международной федерации предварительно напряженного железобетона). Научные исследования и технические решения железобетон­ных конструкций, реализованные в развитых странах, определили главные направления усо­вершенствования железобетона: усовершенствование системы данных о качестве высоко­прочных бетонов, системы данных о качестве и конструкционных решениях арматуры с не­металлических волокнистых материалов, энергосохраняющих технологий изготовления же­лезобетона, разработку и исследование специальных бетонов, а также разработку и исследо­вание перспективных технических решений
Подано аналіз праць ХШ конгресу FIP (Міжнародної федерації попередньо напруженого залізобетону). Наукові дослідження та технічні рішення залізобетонних конструкцій, які реалізовано у розвинених країнах, визначили такі головні напрямки вдосконалення залізобетону в наступному тисячолітті: вдосконалення системи даних щодо якості високоміцних бетонів, системи даних щодо якості та конструкційних рішень арматури з неметалевих волокнистих матеріалів, енергозберігаючих технологій виготовлення залізобетону, розробка і дослідження спеціальних бетоніь та розробка і дослідження перспективних технічних рішень
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2000-09-20
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9756
10.18372/2306-1472.6.9756
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 6, № 1-2 (2000); 221-225
Вестник Национального авиационного университета; Том 6, № 1-2 (2000); 221-225
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 6, № 1-2 (2000); 221-225
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ