Розробка та дослідження системи керування розворотом передньої опори шасі регіонального літака зі злітною масою 20-25 тонн
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Розробка та дослідження системи керування розворотом передньої опори шасі регіонального літака зі злітною масою 20-25 тонн
|
|
Creator |
Николин, Олеся Богданівна
|
|
Subject |
дипломна робота
літак шасі передня опора система керування розворотом гідравлічна система силовий гідроциліндр зубчаста рейка міцнісний розрахунок комп’ютерне твердотільне трьовимірне моделювання |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Макаренко Руслан Олексійович
Шасі – сукупність опор ЛА (літаків, планерів, гелікоптерів), необхідних для розбігу при зльоті та пробігу і гальмування при посадці, а також для стоянки і пересування на землі, палубі корабля чи воді. Зазвичай являє собою кілька стійок, обладнаних колесами, іноді використовуються лижі або поплавці. Для керування рухом літака використовується система керування поворотом носової стійки, котра повертає по команді льотчика поворотну частину передньої опори разом з колесами. На сучасних пасажирських та транспортних літаках з трьохопорною схемою шасі керованою є передня опора, а на літаках з багатоопорною схемою разом з передніми опорами керованими можуть бути частина, або всі основні стійки. На сьогоднішній день розповсюджено два види систем керування носовою опорою: гідромеханічна та електродистанційна. |
|
Date |
2021-02-12T09:37:41Z
2021-02-12T09:37:41Z 2020-12-21 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46953
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|