Record Details

Розробка та дослідження системи керування розворотом передньої опори шасі регіонального літака зі злітною масою 20-25 тонн

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Розробка та дослідження системи керування розворотом передньої опори шасі регіонального літака зі злітною масою 20-25 тонн
 
Creator Николин, Олеся Богданівна
 
Subject дипломна робота
літак
шасі
передня опора
система керування розворотом
гідравлічна система
силовий гідроциліндр
зубчаста рейка
міцнісний розрахунок
комп’ютерне твердотільне трьовимірне моделювання
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Макаренко Руслан Олексійович
Шасі – сукупність опор ЛА (літаків, планерів, гелікоптерів), необхідних для
розбігу при зльоті та пробігу і гальмування при посадці, а також для стоянки і
пересування на землі, палубі корабля чи воді. Зазвичай являє собою кілька
стійок, обладнаних колесами, іноді використовуються лижі або поплавці. Для керування рухом літака використовується система керування поворотом носової стійки, котра повертає по команді льотчика поворотну частину передньої опори разом з колесами. На сучасних пасажирських та транспортних літаках з трьохопорною схемою шасі керованою є передня опора, а на літаках з багатоопорною схемою разом з передніми опорами керованими можуть бути частина, або всі основні стійки. На сьогоднішній день розповсюджено два види систем керування носовою опорою: гідромеханічна та електродистанційна.
 
Date 2021-02-12T09:37:41Z
2021-02-12T09:37:41Z
2020-12-21
 
Type Thesis
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46953
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ