Аналіз професійної вмотивованості викладачів ЗВТО
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Аналіз професійної вмотивованості викладачів ЗВТО
Analysis of professional motivation tutorial teachers |
|
Creator |
Кокарєва, Анжеліка Миколаївна
Kokarieva, Anzhelika Хоменко-Семенова, Леся Олексіївна Khomenko-Semenova, Lesya Алпатова, Олександра Валентинівна Alpatova, Оlexandra |
|
Subject |
мотивація
професійна діяльність викладачі закладів вищої технічної освіти професіоналізм викладача motivation professional activity teachers of institutions of higher technical education professionalism of the teacher 159.922(082) |
|
Description |
У статті здійснено аналіз вмотивованості викладачів ЗВТО до професійної діяльності; аналіз чинників мотивації викладачів до професійної діяльності. Проведено дослідження мотивації до професійної діяльності викладачів ЗВТО серед педагогічних працівників Національного авіаційного університету, яке визначило головні мотиви: основною є потреба у високій заробітній платі і матеріальній винагороді; на другому місці в структурі мотиваційного профілю працівників університету знаходиться потреба у відчутті запитуваності виконуваної роботи; потреба в завоюванні визнання з боку інших людей (колег, студентів). Доведено, що ставлення до професійної діяльності, мотиви її вибору й підвищення кваліфікації викладача є надзвичайно важливими чинниками, що зумовлюють розвиток професіоналізму викладача та його педагогічної майстерності.
Тhe article analyzes the motivation of FTA teachers to professional activities; analysis of factors motivating teachers to professional activity. A study of motivation for professional activity of FTA teachers among pedagogical staff of the National Aviation University was conducted, which identified the main motives: the main one is the need for high salaries and material remuneration; in second place in the structure of the motivational profile of university employees is the need to feel the demand for the work performed; the need to gain recognition from other people (colleagues, students). It is proved that the attitude to professional activity, the motives of its choice and professional development of the teacher are extremely important factors that determine the development of professionalism of the teacher and his pedagogical skills. |
|
Date |
2021-01-11T21:13:19Z
2021-01-11T21:13:19Z 2020 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Кокарєва А.М., Хоменко-Семенова Л.О., Алпатова О.В. Аналіз професійної вмотивованості викладачів ЗВТО / А.М. Кокарєва, Л.О. Хоменко-Семенова, О.В. Алпатова // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2020. – С. 56 – 62
978-617-7832-67-5 https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45123 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|