Record Details

Аналіз професійної вмотивованості викладачів ЗВТО

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Аналіз професійної вмотивованості викладачів ЗВТО
Analysis of professional motivation tutorial teachers
 
Creator Кокарєва, Анжеліка Миколаївна
Kokarieva, Anzhelika
Хоменко-Семенова, Леся Олексіївна
Khomenko-Semenova, Lesya
Алпатова, Олександра Валентинівна
Alpatova, Оlexandra
 
Subject мотивація
професійна діяльність
викладачі закладів вищої технічної освіти
професіоналізм викладача
motivation
professional activity
teachers of institutions of higher technical education
professionalism of the teacher
159.922(082)
 
Description У статті здійснено аналіз вмотивованості викладачів ЗВТО до професійної діяльності; аналіз чинників мотивації викладачів до професійної діяльності. Проведено дослідження мотивації до професійної діяльності викладачів ЗВТО серед педагогічних працівників Національного авіаційного університету, яке визначило головні мотиви: основною є потреба у високій заробітній платі і матеріальній винагороді; на другому місці в структурі мотиваційного профілю працівників університету знаходиться потреба у відчутті запитуваності виконуваної роботи; потреба в завоюванні визнання з боку інших людей (колег, студентів). Доведено, що ставлення до професійної діяльності, мотиви її вибору й підвищення кваліфікації викладача є надзвичайно важливими чинниками, що зумовлюють розвиток професіоналізму викладача та його педагогічної майстерності.
Тhe article analyzes the motivation of FTA teachers to professional activities; analysis of factors motivating teachers to professional activity. A study of motivation for professional activity of FTA teachers among pedagogical staff of the National Aviation University was conducted, which identified the main motives: the main one is the need for high salaries and material remuneration; in second place in the structure of the motivational profile of university employees is the need to feel the demand for the work performed; the need to gain recognition from other people (colleagues, students). It is proved that the attitude to professional activity, the motives of its choice and professional development of the teacher are extremely important factors that determine the development of professionalism of the teacher and his pedagogical skills.
 
Date 2021-01-11T21:13:19Z
2021-01-11T21:13:19Z
2020
 
Type Thesis
 
Identifier Кокарєва А.М., Хоменко-Семенова Л.О., Алпатова О.В. Аналіз професійної вмотивованості викладачів ЗВТО / А.М. Кокарєва, Л.О. Хоменко-Семенова, О.В. Алпатова // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2020. – С. 56 – 62
978-617-7832-67-5
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45123
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ