Record Details

Організаційно-економічне забезпечення управління якістю послуг авіатранспортних підприємств

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Організаційно-економічне забезпечення управління якістю послуг авіатранспортних підприємств
Организационно-экономическое обеспечение управления качеством услуг авиатранспортных предприятий
The Organizational-Economic Provision of Quality Management of Services of Air Transport Enterprises
 
Creator Ареф'єва, О.В.
Сімкова, Т.О.
Лисиця, Ю.Б.
 
Subject аеропорт
аеропортові послуги
якість
управління якістю послуг
фактори
методи
доходи
конкурентні переваги
аэропорт
аэропортовые услуги
качество
управление качеством услуг
факторы
методы
доходы
конкурентные преимущества
airports
airport services
quality
service quality management
factors
method
incomes
competitive advantages
330.65:656.7
 
Description Цілі статті полягають у: дослідженні складових організаційно-економічного забезпечення управління якістю послуг аеропортів; визначенні якісної складової послуг через виокремлення зовнішніх і внутрішніх факторів впливу на результати діяльності аеропортів; визначенні методів адаптації в аеропортах. Розглянуто еволюцію управління якістю, систематизовано погляди дослідників на визначення та інтерпретації понять
«якість» та «якість послуги». Визначено: поняття якості послуг аеропортів та системи управління якістю послуг аеропортів; організаційні
та економічні фактори, які забезпечують належну якість аеропортових послуг. Проаналізовано результати діяльності аеропортів України за
останні роки. Обґрунтовано якісну складову послуг через виокремлення зовнішніх і внутрішніх факторів впливу на результати діяльності аеропортів, визначено методи адаптації (удосконалення) в аеропортах в порядку їх ускладнення: реорганізація, реінжиніринг, реформування та
реструктуризація. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є визначення впливу організаційно-економічних чинників та методів
удосконалення діяльності аеропорту на конкурентні переваги аеропортової послуги, що приведе до загального підвищення результативності
діяльності аеропортів та управління якістю послуг аеропортів зокрема
Цели статьи заключаются в: исследовании составляющих организационно-экономического обеспечения управления качеством услуг аэропортов; определении качественной составляющей услуг через выделение внешних и внутренних факторов влияния на результаты деятельности аэропортов; определении методов адаптации в аэропортах.
Рассмотрена эволюция управления качеством, систематизированы
взгляды исследователей на определение и интерпретации понятий
«качество» и «качество услуги». Определены: понятия качества услуг аэропортов и системы управления качеством услуг аэропортов;
организационные и экономические факторы, обеспечивающие надлежащее качество аэропортовых услуг. Проанализированы результаты
деятельности аэропортов Украины за последние годы. Обоснована качественная составляющая услуг через выделение внешних и внутренних факторов влияния на результаты деятельности аэропортов;
определены методы адаптации (усовершенствования) в аэропортах
в порядке их усложнения: реорганизация, реинжиниринг, реформирование и реструктуризация. Перспективой дальнейших исследований в
данном направлении является изучение влияния организационно-экономических факторов и методов совершенствования деятельности
аэропорта на конкурентные преимущества аэропортовой услуги, что
приведет к общему повышению результативности деятельности
аэропортов и управления качеством услуг аэропортов в частности.
The article is aimed at: studying the components of organizational-economic
provision of airport services quality management; defining the qualitative
component of services through allocation of external and internal factors of
influence on the performance of airports; determining the methods of adaptation at airports. The evolution of quality management is considered, the
views of researchers on definition and interpretation of concepts of «quality»
and «quality of service» are systematized. Defined are: concepts of quality
of both airport services and quality management system of airport services;
organizational-economic factors that ensure the proper quality of airport services. The results of performance of Ukrainian airports in recent years are
analyzed. The qualitative component of services is substantiated through
allocation of external and internal factors of influence on performance of
airports; methods of adaptation (improvement) in airports are defined in
order of their complication: reorganization, reengineering, reforming, and
restructuring. Prospect for further research in this direction is studying the
influence of organizational-economic factors and methods of improving the
airport’s operations on the competitive advantages of airport service, which
will lead to a general improvement of the airport performance and airport
service quality management in particular.
 
Date 2020-09-17T05:59:51Z
2020-09-17T05:59:51Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Ареф'єва О.В. Організаційно-економічне забезпечення управління якістю послуг авіатранспортних підприємств / Ареф'єва О.В., Сімкова Т.О., Лисиця Ю.Б. // Бізнес Інформ. - 2018. - №12. - С. 224-232.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44254
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Бізнес Інформ
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ