Розробка та дослідження системи прибирання та випускання основних опор шасі пасажирського літака зі злітною масою 35-40 тонн
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Розробка та дослідження системи прибирання та випускання основних опор шасі пасажирського літака зі злітною масою 35-40 тонн
|
|
Creator |
Кацан, Олег Михайлович
|
|
Subject |
дипломна робота
літак шасі основна опора система вбирання-випуску параметричний аналіз проектування |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Макаренко Руслан Олексійович
Шасі – це система опор літака, яка служить для забезпечення злету і посадки літака, маневрування по аеродрому і стоянки при зберіганні. Шасі являє собою суттєву частину конструкції літака, і чим важчим і більш швидкісними стають літаки, тим більше проблем виникає в області шасі. Сучасний літак проводить на землі 60 – 65% свого ресурсу. Великі злітні маси, швидке збільшення швидкості при відриві літака від землі і зменшення швидкості при посадці – всі ці моменти повинні враховуватися в конструкції з одночасним врахуванням безпеки. Колеса, гальма та гідравлічні системи повинні працювати при високих температурах, виникаючих при гальмуванні, при мінусових температурах в польоті, при високих температурах в надзвукових польотах і при зміні тиску від землі до стратосфери. Основне керування випуском шасі на більшості літаків ЦА здійснюється за допомогою електроенергії бортових джерел живлення та гідравлічної енергії основної гідравлічної системи (ГС). У якості виконавчих механізмів у системі застосовуються гідроциліндри, так як найбільш розповсюдженими енергетичними системами, що використовуються для вбирання та випуску шасі - є гідравлічні системи. |
|
Date |
2021-02-12T08:46:51Z
2021-02-12T08:46:51Z 2020-12-21 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46946
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|