Система управління якістю послуг в ДП «НАЕК «Енергоатом»
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Система управління якістю послуг в ДП «НАЕК «Енергоатом»
|
|
Creator |
Владіміров, Володимир Володимирович
|
|
Subject |
Енергоатом
система якості дипломна робота |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: д.т.н., проф. Носко Павло Леонідович
У дипломній роботі досліджено систему управління якістю впроваджена в підприємстві ДП «НАЕК «Енергоатом». Метою роботи є дослідити систему управління якістю на прикладі системи управління якістю ДП «НАЕК «Енергоатом». Методи дослідження: формальний та фундаментальний документальний аналіз, порівняльний аналіз, обробка літературних джерел. Отримані результати та їх новизна: вищевказаними методами дослідження було виявлено наявні неточності чинної настанови з якості та недоліки системи управління якістю запровадженої в підприємстві. Значущість виконаної роботи та висновки: робота має практичну значущість та цінність, в першу чергу, для підприємства ДП «НАЕК «Енергоатом»; за результатами цієї роботи розробники системи управління якістю, запровадженої в підприємстві, зможуть усунути виявлені в ході дослідження недоліки в настанові з якості (основному документі, що презентує впроваджену в підприємстві систему управління якістю на ринку) та застосувати отримані рекомендації для покращення впровадженої системи управління якістю в підприємстві при наступному ж перегляді (за планом або позапланово). Рекомендації щодо застосування результатів роботи: результати роботи рекомендується використовувати під час проведення навчальної роботи або наукових досліджень з систем якості як приклад аналізу системи управління якістю та в практичній діяльності фахівців - якісників, а також взяти до уваги співробітникам дирекції з якості та управління ДП «НАЕК «Енергоатом» задля практичного застосування при наступному перегляді Настанови з якості та як рекомендації щодо поліпшення системи управління якістю запровадженої в компанії. Національний авіаційний університет |
|
Date |
2021-02-09T23:21:33Z
2021-02-09T23:21:33Z 2020-12 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45888
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|