Record Details

Комплексний метод визначення характеристик турбулентних зсувних течій на основі суперпозиції технологій Рейнольда та великих вихорів

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Комплексний метод визначення характеристик турбулентних зсувних течій на основі суперпозиції технологій Рейнольда та великих вихорів
 
Subject турбулентна течія
вихор
число Рейнольдса
турбулентність
 
Description Основна наукова новизна роботи полягає в створенні нової методології побудови гібридних алгебраїчно-диференціальних моделей турбулентності та розробці комплексного розрахункового методу на її основі, що дозволило отримати принципово нові, вагомі та значимі результати фундаментального рівня, а саме:
- У нелінійній постановці вперше побудовані математичні моделі турбулентного пристінного руху, що забезпечують можливість досліджень спільного впливу кількох різних за фізичним механізмом факторів впливу на структуру течії завдяки локальному принципу їх застосування.
- У дослідженні вперше запропоновано побудову гібридної моделі, що об’єднує дві різнотипні моделі: алгебраїчну та диференціальну. Модель відповідає зонному підходу, локалізуючи дію алгебраїчної складової внутрішньою областю, а диференціальної – зовнішньою. Такий підхід, забезпечуючи її складовим зазначені переваги локального використання, також ефективно гальмує і їхні локальні недоліки, а саме неспроможність врахування нелокальності структури турбулентності зовнішньої області алгебраїчною моделлю та фізичну необґрунтованість k −ε моделі біля стінки. У якості принципу об’єднання застосовано добре апробовану раніше асимптотику гіперболічного тангенса.
- На основі побудованих математичних моделей уперше виконані теоретичні дослідження одночасного впливу ряду методів керування турбулентним вихроутворенням в примежових шарах та пристінних струменях у широкому діапазоні геометричних та режимних параметрів.
- Розроблена ефективна числова методологія розрахунку властивостей пристінних турбулентних течій, що дозволяє отримати детальну інформацію про їх вихрову структуру, а також розвинені відповідні ефективні паралельні алгоритми її реалізації.
 
Date 2014-07-09T08:14:53Z
2014-07-09T08:14:53Z
2012
 
Type Technical Report
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9167
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ