Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: Досвід, перспективи
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: Досвід, перспективи
|
|
Creator |
Кляйн, Володимир
Шилонова, Вєра Гладуш, Віктор |
|
Subject |
індивідуальний підхід
психолого-педагогічний супровід навчання інклюзія |
|
Description |
За офіційною статистикою Європейського агентства зі спеціальної та інклюзивної освіти Словаччина належить до групи країн-членів ЄС з високим відсотком учнів з особливими освітніми потребами (більше, як 4%), які отримують освіту в сеґреґованих (спеціальних) закладах освіти.
|
|
Date |
2020-03-31T09:40:08Z
2020-03-31T09:40:08Z 2020-03-26 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кляйн В., Шилонова В., Гладуш В. Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: Досвід, перспективи / В. Кляйн, В. Шилонова, В. Гладуш // Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М.Ічанської. – К. : ТОВ «Альфа-ПІК», 2020. – С. 23-32
978-966-1670-47-1 http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42056 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|