Record Details

Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: Досвід, перспективи

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: Досвід, перспективи
 
Creator Кляйн, Володимир
Шилонова, Вєра
Гладуш, Віктор
 
Subject індивідуальний підхід
психолого-педагогічний супровід
навчання
інклюзія
 
Description За офіційною статистикою Європейського агентства зі спеціальної та інклюзивної освіти Словаччина належить до групи країн-членів ЄС з високим відсотком учнів з особливими освітніми потребами (більше, як 4%), які отримують освіту в сеґреґованих (спеціальних) закладах освіти.
 
Date 2020-03-31T09:40:08Z
2020-03-31T09:40:08Z
2020-03-26
 
Type Article
 
Identifier Кляйн В., Шилонова В., Гладуш В. Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: Досвід, перспективи / В. Кляйн, В. Шилонова, В. Гладуш // Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М.Ічанської. – К. : ТОВ «Альфа-ПІК», 2020. – С. 23-32
978-966-1670-47-1
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42056
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ