«Підвищення ефективності маркетингово-комунікаційної політики ТОВ "Дорчестер Рітейл Груп» як суб’єкта ЗЕД"
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
«Підвищення ефективності маркетингово-комунікаційної політики ТОВ "Дорчестер Рітейл Груп» як суб’єкта ЗЕД"
"Improving the Marketing and Communication Policy of Dorchester Retail Group LLC as a Subject of Foreign Economic Relations" «Повышение эффективности маркетингово-коммуникационной политики ООО" Дорчестер Ритейл Групп »как субъекта ВЭД" |
|
Creator |
Філімонова, Анастасія Миколаївна
|
|
Subject |
комунікація
маркетингово-комунікаційна політика дипломна робота маркетинг |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плогіат 2019-2020р.р. навчальному році" . Керівник проекту: доцент, к.е.н. Гращенко Ірина Семенівна
Дипломна робота присвячена дослідженню маркетингово-комунікаційної політики на підприємствах та напрямів удосконалення, на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорчестер Рітейл Груп». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам маркетингової політики комунікацій на підприємствах. У другому розділі наведена загальна характеристика ТОВ «Дорчестер Рітейл Груп», проведено аналіз його фінансово-економічних показників діяльності, У третьому розділі вказано напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Дорчестер Рітейл Груп», та проведено оцінку результативності запропонованих заходів. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження. Ключові слова: комунікація, маркетингово-комунікаційна політика, маркетинг, реклама. The thesis is devoted to the study of marketing and communication policy at enterprises and areas of improvement, based on the Limited Liability Company "Dorchester Retail Group". The introduction defines the relevance and practical value of the chosen research topic, the main purpose and objectives of the study, the subject and object of the study, the scientific methods of research. The first section focuses on the theoretical foundations of enterprise communications marketing policy. The second section provides a general characteristics of Dorchester Retail Group LLC, analyzes its financial and economic performance, In the third section the directions of improvement of marketing activity of Dorchester Retail Group LLC are specified, and the effectiveness of the proposed measures is evaluated. Conclusions and suggestions summarize the results of the study. Keywords: communication, marketing and communication policy, marketing, advertising. Дипломная работа посвящена исследованию маркетингово-коммуникационной политике на предприятиях и направлений совершенствования, на базе Общества с ограниченной ответственностью «Дорчестер Ритейл Групп». Во введении определены актуальность и практическая ценность темы исследования, основная цель и задачи исследования, указан предмет и объект исследования, указаны научные методы исследования. Первый раздел посвящен теоретическим основам маркетинговой политике коммуникаций на предприятиях. Во втором разделе приведена общая характеристика ООО «Дорчестер Ритейл Групп», проведен анализ его финансово-экономических показателей деятельности, В третьем разделе указано направления совершенствования маркетинговой деятельности ООО «Дорчестер Ритейл Групп», и проведена оценка результативности предлагаемых мер. В выводах и предложениях обобщены результаты исследования. Ключевые слова: коммуникация, маркетингово-коммуникационная политика, маркетинг, реклама. Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств |
|
Date |
2020-03-13T12:33:45Z
2020-03-13T12:33:45Z 2020-02 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41594
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний Авіаційний Університет
|
|