НЕОБХІДНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ЯК ОСНОВНОГО ФАКТОРА В ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
НЕОБХІДНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ЯК ОСНОВНОГО ФАКТОРА В ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ
|
|
Creator |
ДЯЧЕНКО, Т.О.; Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університет ПОМИТКІНА, Л.Е.; Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університет |
|
Subject |
імідж; конкурентоспроможність; ринкова трансформація;
338.43.005(045) |
|
Description |
Дана стаття розкриває взаємозв’язок іміджу фірми з його конкурентоспроможністю. Кон-курентоспроможність можна визначити як комплексну порівняльну характеристику, яка відображає ступіньпереваг над підприємствами-конкурентами. Але при цьому є особливості завдяки яким компанія може статиконкурентоспроможною. До цих особливостей відноситься її імідж.
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-12-05
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/7089
|
|
Source |
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 4 (2013)
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 4 (2013) Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 4 (2013) |
|
Language |
uk
|
|