Record Details

НЕОБХІДНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ЯК ОСНОВНОГО ФАКТОРА В ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title НЕОБХІДНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ЯК ОСНОВНОГО ФАКТОРА В ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ
 
Creator ДЯЧЕНКО, Т.О.; Інститут економіки та менеджменту
Національного авіаційного університет
ПОМИТКІНА, Л.Е.; Інститут економіки та менеджменту
Національного авіаційного університет
 
Subject імідж; конкурентоспроможність; ринкова трансформація;
338.43.005(045)
 
Description Дана стаття розкриває взаємозв’язок іміджу фірми з його конкурентоспроможністю. Кон-курентоспроможність можна визначити як комплексну порівняльну характеристику, яка відображає ступіньпереваг над підприємствами-конкурентами. Але при цьому є особливості завдяки яким компанія може статиконкурентоспроможною. До цих особливостей відноситься її імідж.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor
 
Date 2013-12-05
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/7089
 
Source Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 4 (2013)
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 4 (2013)
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 4 (2013)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ