Record Details

Розробка та дослідження системи керування передкрилками середньомагістрального літака зі злітною масою 35-40 тонн

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Розробка та дослідження системи керування передкрилками середньомагістрального літака зі злітною масою 35-40 тонн
 
Creator Худик, Тарас Ігорович
 
Subject дипломна робота
літак
передкрилки
гідравлічна система
передача гвинт-гайка
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, с.н.с. Бадах Валерій Миколайович
Система керування лiтальним апаратом являється однією з
найважливіших функціональних систем, яка багато в чому визначає
експлуатаційні можливості літального апарату і безпеку його польоту.
Система є складним комплексом електронних, електричних,
гідравлічних і механічних пристроїв, які в сукупності забезпечують ручне
управління літальним апаратом з необхідними характеристиками стійкості і
керованості, стабілізацію встановлених пілотом режимів польоту,
автоматичне керування літальним апаратом на всіх режимах польоту від
зльоту до посадки.
Проектування систем управління є невід'ємною складовою частиною процесу
проектування літального апарату в цілому, оскільки характеристики системи
управління визначають вигляд літального апарату.
При проектуванні систем управління в першу чергу визначають її
функціональний зміст, на підставі якого формується структура системи і її
вихідні характеристики з урахуванням масових, габаритних, енергетичних і
експлуатаційних обмежень, вимог безпеки польотів.
Особливістю проектування систем керування літальним апаратом є те,
що крім досягнення високих технічних показників, таких як швидкість,
точність, надійність, і т.д., повинні враховуватися характеристики пілота, як
важливого елемента в контурі управління та інші енергетичні
показники (психофізичні навантаження, ступінь навантаження пілота
завданнями управління, ймовірність помилкових дій пілота і екіпажу).
 
Date 2021-02-12T09:52:24Z
2021-02-12T09:52:24Z
2020-12-21
 
Type Thesis
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46959
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ