Record Details

Методи оцінки якості обслуговування пасажирів в аеропорту

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Методи оцінки якості обслуговування пасажирів в аеропорту
Methods for assessing the quality of passenger service at the airport
 
Creator Чередніченко, Тарас Григорович
 
Subject аеропорт
обслуговування
аеропортові послуги
якість
методи
система "smartgate"
дипломна робота
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: Керівник проекту: к.е.н., доцент Антонова А.О.
Розвиток транспортної системи країни в цілому і системи повітряного
транспорту зокрема стає не тільки необхідною умовою реалізації інноваційної
моделі економічного зростання, а й фактором підвищення якості життя
населення та конкурентоспроможності національної економіки. Аеропорти як
частина транспортної системи є найважливішим компонентом місцевої,
національної та регіональної інфраструктури.
Для того щоб підвищити конкурентоспроможніть на ринку
авіатранспортних послуг підприємствам доводиться приділяти більше уваги
питанням якості. Незважаючи на те, що стандарти надання аеропортових
послуг існували завжди, теперішні умови вимагають переходу до
найважливішого способу управління аеропортами, що орієнтовані на дві
головні мети: якість та пасажири. Висока якість обслуговування всіх
категорій пасажирів і контактної аудиторії (авіакомпанії, пасажири, що
зустрічають і проводжають, вантажні агенти і брокери, концесіонери і т.д.)
означає задоволення їх потреб і разом з тим створення переваг над
конкурентами, яке є складовою довгострокового партнерства.
Якість послуг, які надаються позначаються на ступені задоволеності
клієнтів, що призводить до розширення ринку, появі нових клієнтів,
довгострокового співробітництва з ними.
Development of the transport system of the country as a whole and the air system
transport in particular becomes not only a necessary condition for the implementation of innovative
models of economic growth, but also a factor in improving the quality of life
population and the competitiveness of the national economy. Airports like
part of the transport system is the most important component of the local,
national and regional infrastructure.
In order to increase competitiveness in the market
air transport services companies have to pay more attention
quality issues. Although the standards of airport provision
services have always existed, the current conditions require a transition to
the most important way to manage airports that focus on two
main goals: quality and passengers. High quality service for all
categories of passengers and contact audience (airlines, passengers that
meet and see off, freight agents and brokers, concessionaires, etc.)
means meeting their needs and at the same time creating benefits over
competitors, which is part of a long-term partnership.
The quality of services provided affects the degree of satisfaction
customers, which leads to market expansion, the emergence of new customers,
long-term cooperation with them.
 
Date 2021-01-11T14:10:37Z
2021-01-11T14:10:37Z
2020-12
 
Type Other
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45092
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ