БАЗОВІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ І ВПРОВАДЖЕННЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ БАНКУ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
БАЗОВІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ І ВПРОВАДЖЕННЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ БАНКУ
|
|
Creator |
БІЛОШАПКА, В.С.; Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
КОРЧАН, А.В.; Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана |
|
Subject |
якість банківської послуги; якість обслуговування; банки-конкуренти; ефективні бізнес – комунікації;
336.717.02 |
|
Description |
Статтю присвячено виявленню факторів, що впливають на процес розробки стандартів якості обслуговування клієнтів банку. У дослідженні автором було виявлено ключові завдання банку по управлінню якістю банківських послуг, особливості цілей розробки програми контролю якості банківських послуг і напрямки перспективної роботи банку по впровадженню стандартів якості банківського обслуговування.
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-06-07
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/6217
|
|
Source |
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 2 (2013)
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2013) Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2013) |
|
Language |
uk
|
|