Record Details

БАЗОВІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ І ВПРОВАДЖЕННЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ БАНКУ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title БАЗОВІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ І ВПРОВАДЖЕННЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ БАНКУ
 
Creator БІЛОШАПКА, В.С.; Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
КОРЧАН, А.В.; Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
 
Subject якість банківської послуги; якість обслуговування; банки-конкуренти; ефективні бізнес – комунікації;
336.717.02
 
Description Статтю присвячено виявленню факторів, що впливають на процес розробки стандартів якості обслуговування клієнтів банку. У дослідженні автором було виявлено ключові завдання банку по управлінню якістю банківських послуг, особливості цілей розробки програми контролю якості банківських послуг і напрямки перспективної роботи банку по впровадженню стандартів якості банківського обслуговування.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor
 
Date 2013-06-07
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/6217
 
Source Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 2 (2013)
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2013)
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2013)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ