Record Details

Лінгвокогнітивні виміри екфрастичної репрезентації зображеного на картині тіла людини в есе Сірі Хустведт про творчість Франциско Гойї

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Лінгвокогнітивні виміри екфрастичної репрезентації зображеного на картині тіла людини в есе Сірі Хустведт про творчість Франциско Гойї
 
Creator Луньова, Тетяна Володимирівна
 
Subject лінгвокогнітивні виміри
екфразис
мистецтво
Сірі Хустведт
Франциско Гойя
тіло
821.09(100)(082) Н35
 
Description Література 1. Генералюк Л. Екфразис. Універсалізм Шевченка: взаємодія літератури і мистецтва. Київ: Наукова думка, 2008. C. 290–293. 2. Ізотова Н. П. Ігрова стилістика сучасного англомовного художнього наративу в лінгвістичному висвітленні (на матеріалі романів Дж. М. Кутзее): дис. … д-ра філол. наук: 10.02.04. Київ, КНЛУ, 2018. 458 с. 3. Степанов Ю. С. В трехмерном пространстве языка (Семиотические проблемы лингвистики, философии и искусства). Москва: Наука, 1985. 335 с. 4. Heffernan J. A.W. Ekphrasis and Representation. New Literary History. 1991. 22(2). P. 297–316. 5. Mitchell W. J. T. Ekphrasis and the Other. Picture Theory. Chicago: The University of Chicago Press. 1994. URL: http://www.rc.umd.edu/editions/shelley/medusa/mitchell.html (дата звернення: 1.03.2018) 6. Vorobyova O. P. Multimodality of the Real and Virtual in Virginia Woolf’s “A Simple Melody”. Cognitive and Affective Implications. Матеріали Міжнародної наукової конференції КНЛУ [Мова – Література – Мистецтво: Когнітивно-семіотичний інтерфейс], (25-27 вересня 2014 р.) / відп. ред. О. П. Воробйова. Київ: Вид. центр КНЛУ, 2014. С. 17.
ДЖЕРЕЛО ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ 1. Hustvedt S. More Goya: “There Are No Rules in Painting”. Hustvedt S. Mysteries of the Rectangle: essays on painting. New York: Princeton Architectural Press. A Winterhouse ed., 2006. P. 93-119.
Спираючись на широко визнану дефініцію екфразису як «вербальної репрезентації візуальної репрезентації» і водночас враховуючи визначення, які конкретизують явище екфразису (зокрема, такі формулювання як: «літературна репрезентація візуального мистецтва» і «словесний опис творів візуальних мистецтв», ми розглядаємо екфразис як лінгвальну репрезентацію творів образотворчого мистецтва (живопису, графіки, скульптури, художньої фотографії) в есеїстичному дискурсі. Матеріалом наших студій є сучасні англомовні есе про візуальне мистецтво. Методологічний апарат дослідження становить лінгвопоетологічний підхід до вивчення екфразису. Дана розвідка присвячена вивченню лінгвокогнітивних вимірів екфразистичної репрезентації змальованого на картинах людського тіла в есе відомої сучасної американської письменниці Сірі Хустведт про видатного іспанського художника ХVIII – XIX століть Франциско Гойю. Термін виміри стосовно досліджуваного явища ми використовуємо слідом за Ю. С. Степановим у значенні «параметр».
 
Date 2020-06-15T06:48:06Z
2020-06-15T06:48:06Z
2020-04
 
Type Article
 
Identifier Луньова Т.В. Лінгвокогнітивні виміри екфрастичної репрезентації зображеного на картині тіла людини в есе Сірі Хустведт про творчість Франциско Гойї // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг.ред. О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2020. – С.215-220
978-617-7832-35-4
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43457
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Талком, Київ
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ