Когнітивний підхід до моделювання навчального простору під час вивчення дисципліни «Психосемантика»
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Когнітивний підхід до моделювання навчального простору під час вивчення дисципліни «Психосемантика»
А cognitive approach to modeling the learning space in “Psychosemantics” |
|
Creator |
Дробот, Ольга Вячеславівна
Drobot, Olga Бойченко, Микита Boichenko, Mykyta Синчук, Вероніка Synchuk, Veronika |
|
Subject |
психосемантика
когнітивний підхід когнітивна психологія теорія когнітивного навантаження psychosemantics cognitive approach cognitive psychology theory of cognitive load 378.1 |
|
Description |
У системі професійної підготовки майбутніх фахівців важливим є використання найбільш ефективних підходів до моделювання навчального простору та пошуку форм викладання, які повною мірою будуть відповідати специфіці курсу та вимогам до особистості професіонала у швидкозмінних реаліях сучасного ринку праці. Курс «Психосемантика» насамперед спрямований на формування ключових компетентностей майбутніх практичних психологів, серед яких: комунікативна, загальнокультурна та міжкультурна, соціальна, операціональна (О. Дробот, 2019). Його специфіка полягає у формуванні у здобувачів вищої освіти системного бачення світу у психосемантичному просторі, що вимагає не тільки засвоєння понятійної бази дисципліни, а й особливого розуміння процесів смислоутворення, побудови індивідуальних значень та особистісних смислів у професійній свідомості майбутнього практичного психолога. Це висуває підвищені вимоги до побудови навчального процесу. A cognitive approach to modeling the educational space during the study «Psychosemantic» discipline is considered. The specificity of «Psychosemantic» course and practical psychologists training are determined. A learning model based on the cognitive load theory is described. Practice application of the cognitive load theory: «effects», principles and strategies in modeling the educational space in the «Psychosemantic» course is analyzed. |
|
Date |
2020-04-02T07:53:05Z
2020-04-02T07:53:05Z 2020-03-20 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дробот О.В. Когнітивний підхід до моделювання навчального простору під час вивчення дисципліни «Психосемантика» / О.В. Дробот, М. Бойченко, В. Синчук // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 61 – 63
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42070 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|