Record Details

Когнітивний підхід до моделювання навчального простору під час вивчення дисципліни «Психосемантика»

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Когнітивний підхід до моделювання навчального простору під час вивчення дисципліни «Психосемантика»
А cognitive approach to modeling the learning space in “Psychosemantics”
 
Creator Дробот, Ольга Вячеславівна
Drobot, Olga
Бойченко, Микита
Boichenko, Mykyta
Синчук, Вероніка
Synchuk, Veronika
 
Subject психосемантика
когнітивний підхід
когнітивна психологія
теорія когнітивного навантаження
psychosemantics
cognitive approach
cognitive psychology
theory of cognitive load
378.1
 
Description У системі професійної підготовки майбутніх фахівців важливим є використання найбільш ефективних підходів до моделювання навчального простору та пошуку форм викладання, які повною мірою будуть відповідати специфіці курсу та вимогам до особистості професіонала у швидкозмінних реаліях сучасного ринку праці.
Курс «Психосемантика» насамперед спрямований на формування ключових компетентностей майбутніх практичних психологів, серед яких: комунікативна, загальнокультурна та міжкультурна, соціальна, операціональна (О. Дробот, 2019). Його специфіка полягає у формуванні у здобувачів вищої освіти системного бачення світу у психосемантичному просторі, що вимагає не тільки засвоєння понятійної бази дисципліни, а й особливого розуміння процесів смислоутворення, побудови індивідуальних значень та особистісних смислів у професійній свідомості майбутнього практичного психолога. Це висуває підвищені вимоги до побудови навчального процесу.
A cognitive approach to modeling the educational space during the study «Psychosemantic» discipline is considered. The specificity of «Psychosemantic» course and practical psychologists training are determined. A learning model based on the cognitive load theory is described. Practice application of the cognitive load theory: «effects», principles and strategies in modeling the educational space in the «Psychosemantic» course is analyzed.
 
Date 2020-04-02T07:53:05Z
2020-04-02T07:53:05Z
2020-03-20
 
Type Article
 
Identifier Дробот О.В. Когнітивний підхід до моделювання навчального простору під час вивчення дисципліни «Психосемантика» / О.В. Дробот, М. Бойченко, В. Синчук // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 61 – 63
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42070
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ