Сучасні інноваційні технології управління навчальним закладом
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Сучасні інноваційні технології управління навчальним закладом
|
|
Creator |
Долина, Сергій Сергійович
|
|
Subject |
дипломна робота
педагогічний процес інноваційні процеси наукові пошуки передовий педагогічний досвід освітньо-виховний процес педагогічна спадщина минулого |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: cтaрший нaукoвий cпiврoбiтник, кaндидaт пcихoлoгiчних нaук, дoцeнт Кaпуcтюк Oлeнa Микoлaївнa
Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання. Цей процес не може бути стихійним. Він потребує управління. Для сучасного етапу розвитку освіти в Україні характерна широка наявність у ньому інноваційних процесів. Інноваційна діяльність в Україні передбачена проектом Концепції державної інноваційної політики та проектом Положення «Про порядок здійснення інноваційної діяльності у системі освіти» (1999). Стосовно педагогічного процесу інновація означає введення нового в цілі, зміст, форми і методи навчання та виховання; в організацію спільної діяльності вчителя і учня, вихованця. Інновації самі по собі не виникають, вони є результатом наукових пошуків, передового педагогічного досвіду окремих учителів і цілих колективів. У сучасній педагогіці терміни “інновація”, “інноваційний” означають певне нововведення, що стосується того чи того аспекту освітньо-виховного процесу. Кінцевим результатом (прямим продуктом) творчого пошуку можуть бути нові технології, оригінальні виховні ідеї, форми та методи виховання, нестандартні підходи в управлінні. При цьому нове у педагогіці – то не лише авторські ідеї, підходи, технологічні методи, які досі не використовувались, а й комплекс елементів або окремі елементи педагогічного процесу з прогресивними засадами, що дає змогу ефективно забезпечувати розвиток і саморозвиток особистості. Свідченням цього є, зокрема, активне звертання сучасних педагогів до педагогічної спадщини минулого – вітчизняної та зарубіжної. |
|
Date |
2021-02-28T11:08:51Z
2021-02-28T11:08:51Z 2021-01 |
|
Type |
Working Paper
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47999
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|