Record Details

Сучасні інноваційні технології управління навчальним закладом

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Сучасні інноваційні технології управління навчальним закладом
 
Creator Долина, Сергій Сергійович
 
Subject дипломна робота
педагогічний процес
інноваційні процеси
наукові пошуки
передовий педагогічний досвід
освітньо-виховний процес
педагогічна спадщина минулого
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: cтaрший нaукoвий cпiврoбiтник, кaндидaт пcихoлoгiчних нaук, дoцeнт Кaпуcтюк Oлeнa Микoлaївнa
Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від
тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним
переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і
виховання. Цей процес не може бути стихійним. Він потребує управління. Для
сучасного етапу розвитку освіти в Україні характерна широка наявність у
ньому інноваційних процесів. Інноваційна діяльність в Україні передбачена
проектом Концепції державної інноваційної політики та проектом Положення
«Про порядок здійснення інноваційної діяльності у системі освіти» (1999).
Стосовно педагогічного процесу інновація означає введення нового в цілі,
зміст, форми і методи навчання та виховання; в організацію спільної
діяльності вчителя і учня, вихованця. Інновації самі по собі не виникають,
вони є результатом наукових пошуків, передового педагогічного досвіду
окремих учителів і цілих колективів.
У сучасній педагогіці терміни “інновація”, “інноваційний” означають
певне нововведення, що стосується того чи того аспекту освітньо-виховного
процесу. Кінцевим результатом (прямим продуктом) творчого пошуку можуть
бути нові технології, оригінальні виховні ідеї, форми та методи виховання,
нестандартні підходи в управлінні. При цьому нове у педагогіці – то не лише
авторські ідеї, підходи, технологічні методи, які досі не використовувались, а
й комплекс елементів або окремі елементи педагогічного процесу з
прогресивними засадами, що дає змогу ефективно забезпечувати розвиток і
саморозвиток особистості. Свідченням цього є, зокрема, активне звертання
сучасних педагогів до педагогічної спадщини минулого – вітчизняної та
зарубіжної.
 
Date 2021-02-28T11:08:51Z
2021-02-28T11:08:51Z
2021-01
 
Type Working Paper
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47999
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ