Розробка та дослідження системи прибирання-випуску шасі магістрального пасажирського літака
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Розробка та дослідження системи прибирання-випуску шасі магістрального пасажирського літака
|
|
Creator |
Смотрицька, Анна Дмитрівна
|
|
Subject |
дипломна робота
гідравлічний циліндр гідравлічна схема функціональна блок-схема |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Бутько Володимир Степанович
Система вбирання-випуску шасі призначена для вбирання-випуску та фіксації стійок у крайніх положеннях, а також для відкриття та закриття стулок у процесі вбирання-випуску. При цьому під вбиранням шасі розуміється ставлення стійок шасі на замки вбираного положення з подальшим закриттям стулок шасі, а під випуском – ставлення стійок шасі на замки випущеного положення з подальшим закриттям великих стулок шасі. Система вбирання-випуску зарубіжних та вітчизняних літаків – електрогідравлічна з дистанційним керуванням із кабіни екіпажу. У якості виконавчих механізмів у системі застосовуються гідроциліндри, так як найбільш розповсюдженими енергетичними системами, що використовуються для вбирання та випуску шасі, є гідравлічні системи. Основне керування випуском шасі на більшості літаків ЦА здійснюється за допомогою елелектроенергії бортових джерел живлення та гідравлічної енергії основної гідравлічної системи (ГС). |
|
Date |
2021-02-12T09:37:11Z
2021-02-12T09:37:11Z 2020-12-21 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46951
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|