Навчально-методичний комплекс дисципліни «International Management and Marketing»
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Навчально-методичний комплекс дисципліни «International Management and Marketing»
Educational-methodical complex of discipline "International Management and Marketing" Учебно-методический комплекс дисциплины «International Management and Marketing» |
|
Creator |
Білявський, Валентин Миколайович
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich Белявский, Валентин Николаевич Литвиненко, Лариса Леонідівна Litvinenko, Larysa Литвиненко, Лариса Леонидовна |
|
Description |
Tasks of studying the educational subject are: - forming of overall considerations about specifics of international management and international marketing; - mastering category terms that are used in international management and performing international marketing activity; - formation of knowledge on theoretical basis of international environmental management and international marketing environment analysis, evaluating its attractiveness for foreign economic activity; - assimilation of marketing and processing information methods in international activities; - identifying main components and features of developing marketing policy on international markets, in particular EU markets. The educational subject is theoretical and practical basis of total knowledge and skills that form profile of the specialist in the area of foreign economic activity management. The aim of teaching the subject is forming theoretical and practical knowledge in the sphere of international management and international marketing activity, essential for achieving commercial goals in international business. Навчальний предмет - це теоретична та практична основа загальних знань та навичок, які формують профіль фахівця у галузі управління зовнішньоекономічною діяльністю. Метою викладання предмета є формування теоретичних та практичних знань у сфері міжнародного менеджменту та міжнародної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі. Учебный предмет является теоретической и практической основой совокупных знаний и навыков, формирующих профиль специалиста в области управления внешнеэкономической деятельностью. Целью преподавания предмета является формирование теоретических и практических знаний в сфере международного менеджмента и международной маркетинговой деятельности, необходимых для достижения коммерческих целей в международном бизнесе. Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств |
|
Date |
2020-01-14T11:55:08Z
2020-01-14T11:55:08Z 2018 |
|
Type |
Working Paper
|
|
Identifier |
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40864
|
|
Language |
en_US
|
|
Relation |
Індекс;РМ-6-073-a/16-2.1.2
Індекс;НМ-6-073-a /16-2.1.2 |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf application/pdf application/pdf application/pdf application/pdf |
|
Publisher |
Національний Авіаційний Університет
|
|