МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО
INTERNATIONAL MARKETING AS A TOOL OF INTEGRATION OF UKRAINE IN THE WORLD ECONOMY МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ КАК ИНСТРУМЕНТ ИНТЕГРАЦИИ УКРАИНЫ В МИРОВОЕ ХОЗЯЙСТВО |
|
Creator |
АНТОНЕНКО, К.В.; Інститут міжнародних відносин НАУ
ТИМОШЕНКО, О.І.; Інститут міжнародних відносин НАУ |
|
Subject |
—
міжнародний маркетинг; маркетингова стратегія підприємства; зарубіжний ринок; інтеграція 339.138 (045) — international marketing, marketing strategy of the company; foreign market; integration 339.138 (045) — международный маркетинг; маркетинговая стратегия предприятия; зарубежный рынок; интеграция 339.138 (045) |
|
Description |
У даній статті досліджується сучасний стан та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в Україні. Аналізуються проблеми та виділяються пріоритетні напрямки оптимізації розробки міжнародних маркетингових стратегій українських підприємств.
In this article the current state and perspectives of development of international marketing in Ukraine are examined. The problems are analyzed and priority directions of optimization of the development of international marketing strategies of Ukrainian enterprises are marked out. В данной статье исследуется современное состояние и перспективы развития маркетинга в Украине. Анализируются проблемы и выделяются приоритетные направления оптимизации разработки международных маркетинговых стратегий украинских предприятий. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2011-09-01
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/4288
|
|
Source |
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 3 (2011); 88-89
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 3 (2011); 88-89 Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 3 (2011); 88-89 |
|
Language |
ru
|
|