Record Details

Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Гідроінж-буд» на будівельному ринку

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Гідроінж-буд» на будівельному ринку
Analysis of the marketing activities of Hydroeng-Bud LLC in the construction market
 
Creator Дрофа, Катерина Денисівна
 
Subject дипломна робота
graduate work
маркетингова діяльність
цільовий ринок
маркетинг
лояльність клієнтів
конкуренто-спроможність
комплекс маркетингу
удосконалення маркетингової діяльності
будівництво
marketing activity
marketing
competitiveness
improvement of marketing activity
construction
marketing complex
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: ст.викладач Хайдарова Тетяна Миколаївна
В умовах тривалої економічної кризи і пандемії короновірусу, суттєво актуалізувалися проблеми розвитку підприємств та відбулося погіршення умов господарської діяльності, зокрема, – маркетингової діяльності в ринкових умовах. Обмеженість ресурсів і значна невизначеність середовища не забезпечують раціональний вибір тих чи інших пріоритетів маркетингової діяльності сучасного підприємства та розроблення ефективних стратегій розвитку в умовах неплатоспроможного попиту.
Крім того, тенденції соціально-економічних процесів, що спостерігалися в економіці України протягом останніх п’яти років, суттєво змінили середовище діяльності вітчизняних підприємств. Фахівці відзначають у цьому відношенні – тривалу економічну стагнацію, макрофінансову нестабільність, зростання відкритості ринків з країнами ЄС і появу торгових обмежень.
In the conditions of the prolonged economic crisis and the coronavirus pandemic, the problems of enterprise development became significantly more relevant and the conditions of economic activity, in particular, of marketing activity in market conditions, deteriorated. Limited resources and significant uncertainty of the environment do not provide a rational choice of certain priorities of marketing activities of a modern enterprise and the development of effective development strategies in the face of insolvent demand.
In addition, the trends of socio-economic processes observed in the economy of Ukraine over the past five years have significantly changed the environment of domestic enterprises. Experts note in this regard - prolonged economic stagnation, macro-financial instability, increasing market openness with EU countries and the emergence of trade restrictions.
 
Date 2021-02-11T13:17:40Z
2021-02-11T13:17:40Z
2020-12-20
 
Type Other
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46756
 
Language uk
 
Format application/pdf
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ