Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Гідроінж-буд» на будівельному ринку
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Гідроінж-буд» на будівельному ринку
Analysis of the marketing activities of Hydroeng-Bud LLC in the construction market |
|
Creator |
Дрофа, Катерина Денисівна
|
|
Subject |
дипломна робота
graduate work маркетингова діяльність цільовий ринок маркетинг лояльність клієнтів конкуренто-спроможність комплекс маркетингу удосконалення маркетингової діяльності будівництво marketing activity marketing competitiveness improvement of marketing activity construction marketing complex |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: ст.викладач Хайдарова Тетяна Миколаївна
В умовах тривалої економічної кризи і пандемії короновірусу, суттєво актуалізувалися проблеми розвитку підприємств та відбулося погіршення умов господарської діяльності, зокрема, – маркетингової діяльності в ринкових умовах. Обмеженість ресурсів і значна невизначеність середовища не забезпечують раціональний вибір тих чи інших пріоритетів маркетингової діяльності сучасного підприємства та розроблення ефективних стратегій розвитку в умовах неплатоспроможного попиту. Крім того, тенденції соціально-економічних процесів, що спостерігалися в економіці України протягом останніх п’яти років, суттєво змінили середовище діяльності вітчизняних підприємств. Фахівці відзначають у цьому відношенні – тривалу економічну стагнацію, макрофінансову нестабільність, зростання відкритості ринків з країнами ЄС і появу торгових обмежень. In the conditions of the prolonged economic crisis and the coronavirus pandemic, the problems of enterprise development became significantly more relevant and the conditions of economic activity, in particular, of marketing activity in market conditions, deteriorated. Limited resources and significant uncertainty of the environment do not provide a rational choice of certain priorities of marketing activities of a modern enterprise and the development of effective development strategies in the face of insolvent demand. In addition, the trends of socio-economic processes observed in the economy of Ukraine over the past five years have significantly changed the environment of domestic enterprises. Experts note in this regard - prolonged economic stagnation, macro-financial instability, increasing market openness with EU countries and the emergence of trade restrictions. |
|
Date |
2021-02-11T13:17:40Z
2021-02-11T13:17:40Z 2020-12-20 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46756
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|