Record Details

КОРПОРАТИВНИЙ КОДЕКС ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УМОВАХ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title КОРПОРАТИВНИЙ КОДЕКС ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УМОВАХ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА
CORPORATE CODE AS A POSITIVE IMAGE OF COMPANIES IN THE FOOD INDUSTRY INTERNATIONAL COOPERATION
КОРПОРАТИВНЫЙ КОДЕКС КАК СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ ПОЛОЖИТЕЛЬНОГО ИМИДЖА ПРЕДПРИЯТИЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ В УСЛОВИЯХ МЕЖДУНАРОДНОГО СОТРУДНИЧЕСТВА
 
Creator ХАРЧИШИНА, О.В.; Національний університет харчових технологій
 
Subject

658.1:338.439


658.1:338.439


658.1:338.439
 
Description  Розглянуто роль корпоративного кодексу у створенні позитивного іміджу і формуванні організаційної культури підприємств в умовах міжнародного співробітництва.  Узагальнено поняття, значення, функції,  вимоги до структури та змісту корпоративного кодексу. Зроблено висновок про недосконалість методологічної бази формування корпоративних кодексів. Подано рекомендації щодо створення і впровадження корпоративних кодексів на підприємствах харчової промисловості.
 An important instrument of corporate image and organizational culture forming – corporate codex is considered. The paper generalizes sense, importance, functions, demands to structure and content of corporate codex.  It also dwells upon imperfection of methodological and normative base of corporate codex forming. The paper describes recommendations about forming and improvement of corporate codexes on food industry enterprises.
 Рассмотрена роль корпоративного кодекса в создании положительного имиджа и формировании организационной культуры предприятий в условиях международного сотрудничества. Обзор понятия, значение, функции, требования к структуре и содержанию корпоративного кодекса. Сделан вывод о несовершенстве методологической базы формирования корпоративных кодексов. Даны рекомендации по созданию и внедрению корпоративных кодексов на предприятиях пищевой промышленности.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2011-06-01
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/4245
 
Source Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 2 (2011); 216-519
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2011); 216-519
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2011); 216-519
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ