Модернізація індикації персональної системи попередження зіткнень у повітрі (PCAS)
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Модернізація індикації персональної системи попередження зіткнень у повітрі (PCAS)
|
|
Creator |
Стущанський, Юрій Васильович
|
|
Subject |
індикація
попередження зіткнень зіткнення у повітрі модернізація системи індикації мікроконтролер розрахунок надійності дипломна робота |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: д.т.н., професор кафедри авіоніки Тронько Володимир Дмитрович В роботі розглянута модернізація персональної системи попередження зіткнень в повітрі, шляхом застосування додаткового пристрою індикації. В даній роботі зроблений аналіз авіаційних подій, які пов’язані з небезпечним зближенням та зіткненням повітряних суден в повітрі та визначено, що в більшості випадків їх причиною є людський фактор, неправильна оцінка та прогнозування повітряної обстановки з боку диспетчера. У зв'язку з цим була розроблена допоміжна технічна бортова система попередження зіткнень в повітрі. При розгляді вимог і характеристик існуючих бортових систем попередження зіткнень, визначено, що системи БСПЗ модифікацій 7.0 і 7.1 TCAS 2000, які рекомендовані до застосування документами Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), мають складну апаратну частину, що позначається на високій ціні виробу, а також мають глибоку інтеграцію в пілотажно-навігаційні комплекси повітряного судна, що визначає високу вартість її установки і технічного обслуговування. Ці умови не дозволяють застосовувати БСПЗ цих модифікацій на легкомоторних повітряних судах. В процесі розгляду теми, вияснилося, що за характеристиками персональна система попередження зіткнень в повітрі PCAS XRX взмозі вчасно надати пілотові достовірну інформацію про трафік, для прийняття ним рішення щодо виправлення конфліктної ситуації і може бути застосована для цієї цілі для легкомоторних повітряних суден. Але для якісного сприйняття пілотом інформації про повітряні суда, які конфліктують, є кілька ергономічних проблем індикації. |
|
Date |
2021-02-15T10:29:26Z
2021-02-15T10:29:26Z 2020-12-24 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Стущанський, Ю.В. Модернізація індикації персональної системи попередження зіткнень у повітрі (PCAS). - Київ: Національний авіаційний університет, 2020.- 120с
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47032 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|