Record Details

Методи проактивного управління безпекою польотів

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Методи проактивного управління безпекою польотів
 
Creator Корольова, Вікторія Євгенівна
 
Subject дипломна робота
управлінське рішення
цивільна авіація
безпека польотів
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році ". Керівник проекту: к.т.н., доц. Алєксєєв Олег Миколайович
З метою запобігання авіаційних подій, існуюча концепція управління безпекою польотів вимагає від суб’єктів авіаційної діяльності постійно шукати, виявляти та усувати небезпечні фактори (англ. hazard), які можуть стати причиною авіаційної події. Всі авіаційні події є наслідком впливу небезпечних факторів, які не були своєчасно виявлені в рамках системи управління безпекою польотів. Тому, важливим завданням є виявлення усіх небезпечних факторів, незалежно від того чи стали вони причиною події чи ні.
У жовтні 2019 року сталася катастрофа літака Ан-12 внаслідок якої загинуло 5 людей та троє отримали серйозні тілесні ушкодження. Протягом року сталися дві катастрофи вертольотів Мі-2 та R-44, пілоти яких загинули. Такі події демонструють необхідність шукати нові, більш ефективні заходи з управління безпекою польотів, запобігання авіаційних подій та поширювати досвід отриманий під час розслідування.
Завдяки високому рівню безпеки та мобільності цивільна авіація є одним із найбільш популярних видів транспорту, а для політиків і бізнесменів стала елементом повсякденного життя. Мережа повітряних ліній з’єднала континенти, надала неоціненні можливості для надзвичайного та гуманітарного реагування під час виникнення надзвичайних ситуацій.
Згідно з даними https://aviation-safety.net/, у 2019 році зафіксоване значне підвищення рівня безпеки польотів в усьому світі, з майже вдвічі меншою кількістю загиблих (319 осіб), у порівнянні 2018 роком (587 осіб).
У той же час, регулярний аналіз стану безпеки польотів дозволяє об’єктивно розуміти, з якими проблемами стикається галузь повітряного транспорту. Вкрай важливо на постійній основі вживати системні заходи з підтримання найвищих стандартів безпеки польотів, як основи стабільного росту галузі.
З метою запобігання авіаційних подій, існуюча концепція управління безпекою польотів вимагає від суб’єктів авіаційної діяльності постійно шукати, виявляти та усувати небезпечні фактори (англ. hazard), які можуть стати причиною авіаційної події. Всі авіаційні події є наслідком впливу небезпечних факторів, які не були своєчасно виявлені в рамках системи управління безпекою польотів. Тому, важливим завданням є виявлення усіх небезпечних факторів, незалежно від того чи стали вони причиною події чи ні.
У жовтні 2019 року сталася катастрофа літака Ан-12 внаслідок якої загинуло 5 людей та троє отримали серйозні тілесні ушкодження. Протягом року сталися дві катастрофи вертольотів Мі-2 та R-44, пілоти яких загинули. Такі події демонструють необхідність шукати нові, більш ефективні заходи з управління безпекою польотів, запобігання авіаційних подій та поширювати досвід отриманий під час розслідування.
 
Date 2021-02-02T10:05:52Z
2021-02-02T10:05:52Z
2020-12
 
Type Thesis
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45636
 
Language uk
 
Format application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ