Record Details

Психологічний зміст соціалізації дитини в освітньому закладі

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Психологічний зміст соціалізації дитини в освітньому закладі
 
Creator Хохліна, Олена Петрівна
 
Subject дитина
соціалізація
освітній заклад
 
Description Вивчення перспектив розвитку психолого-педагогічної науки та практики свідчить про особливу актуальність розробки особистісно зорієнтовних технологій навчання та виховання підростаючого покоління. Підґрунтям реалізації такої мети є розробка теоретичних та прикладних аспектів проблеми особистісного зростання дитини у контексті її поетапної соціалізації (адаптація, індивідуалізація, інтеграція, трудова та післятрудова стадії), з урахуванням його системної детермінації (біологічної та соціальної, зовнішньої та внутрішньої), відповідних педагогічних та розвивальних ефектів. Слід зазначити, що розуміння такого підходу до розв’язання проблеми є конкретизацією теорії культурно-історичного розвитку психіки (і конкретно особистості) Л.С. Виготського, яка знаходить продовження у теоріях С.Л. Рубінштейна, О.М. Леонтьєва, Г.С. Костюка та сучасних вчених-психологів.
 
Date 2020-05-29T12:55:49Z
2020-05-29T12:55:49Z
2019
 
Type Article
 
Identifier Хохліна О. Психологічний зміст соціалізації дитини в освітньому закладі / Хохліна О.П. // Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій в умовах мережевого суспільства: Монографія колективна / За ред. Л.В. Помиткіної, О.П.Хохліної. – К.: ТОВ «Альфа-ПІК», 2019. – С.86-96.
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43119
 
Language uk
 
Format application/pdf
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ