Record Details

Методика оцінки якості обслуговування пасажирів в аеропорту

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Методика оцінки якості обслуговування пасажирів в аеропорту
Methods for assessing the quality of passenger service at the airport
 
Creator Ляшок, Ігор Сергійович
 
Subject пасажир
якість
обслуговування
аеропорт
авіаційна безпека
технологія
ефективність
дипломна робота
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: Керівник проекту: к.т.н., доцент, Мозолевич Григорій Якович
Аеропорт є комплексом будівель та споруд, що включає в себе аеродром,
аеровокзал, інші споруди, призначений для прийому і відправлення повітряних
суден, обслуговування повітряних перевезень і має для цих цілей необхідні
устаткування, авіаційний персонал та інших працівників. Саме він забезпечує
безперебійний характер технологічних процесів, пов'язаних з задоволенням
попиту населення та бізнесу в перевезеннях.
Конкурентні переваги аеропорту визначаються масштабами та глибиною
охоплення цільового ринку. У зв'язку з цим підвищення рівня якості послуг,
що надаються є одним із головних завдань діяльності аеропорту.
До якості аеропортових послуг пред'являються найвищі вимоги. Це
пов'язано з тим, що продукція авіатранспорту виробляється та споживається
клієнтом одночасно. У зв'язку з цим слід зазначити той факт, що при наданні
послуг можуть виникати певні помилки та проблеми, що може спричинити за
собою втрату споживчої вартості послуги та конкурентоспроможності.
The airport is a complex of buildings and structures, which includes an airfield,
airport, other facilities designed to receive and send air
vessels, air transportation services and has for these purposes necessary
equipment, aviation personnel and other employees. It is he who provides
uninterrupted nature of technological processes associated with pleasure
demand of the population and business in transportations.
The competitive advantages of the airport are determined by the scale and depth
target market coverage. In this regard, improving the quality of services,
provided are one of the main tasks of the airport.
The highest requirements are imposed on the quality of airport services. It
due to the fact that air transport products are produced and consumed
customer at the same time. In this regard, it should be noted that when providing
There may be some errors and problems that the service may cause
a loss of consumer value of the service and competitiveness.
 
Date 2021-01-11T13:51:06Z
2021-01-11T13:51:06Z
2020-12
 
Type Other
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45085
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ