Record Details

Міжнародний маркетинг в соціальних мережах: ефективність сучасних методів стимулювання збуту

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Міжнародний маркетинг в соціальних мережах: ефективність сучасних методів стимулювання збуту
 
Creator Шевченко, Ганна Станіславівна
 
Subject дипломна робота
міжнародний маркетинг
соціальні мережі
інтернет-маркетинг
стимулювання збуту
показники ефективності
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: доцент, д. е. н. Князєва Тетяна В'ячеславівна.
Розвиток інформаційного суспільства вплинув на необхідність переглянути важливість підходів до діяльності підприємств в сфері маркетингу, так як виникли нові форми комерційної діяльності та комунікації в середовищі медіа по всьому світу. Згідно з дослідженнями, у 2017 р. користувалось інтернетом 60 % населення України, 63 % з них використовують соціальні мережі як основне джерело інформації, якому вони довіряють. В результаті, виникли зміни в розподілі рекламних бюджетів, все більша частка виділяється на рекламу в Інтернеті. Ось чому переосмислення основних засад маркетингової діяльності підприємств вкрай необхідне на даному етапі і вимагає обґрунтування їх комунікаційної політики.
Теоретичні та практичні підходи до управління комунікаціями сфери міжнародного маркетингу розглянули такі українські та іноземні вчені: А.В. Войчак, Т.Г. Діброва, Т.В. Князєва, Т.О. Примак, Є.В. Ромат, Т.М. Циганкова та ін. Загалом детально вивчали маркетинг в мережі Інтернет: С.М. Ілляшенко, І.Л. Литовченко, М.А. Окландер, В.П. Пилипчук, І.Л. Решетнікова, І.В. Успенський та ін.
Проаналізувавши основні праці вчених, ми дійшли висновку, що теоретичні та практичні засади міжнародної маркетингової діяльності підприємств потребують подальшого розвитку в нинішніх умовах інформаційного суспільства, як і сучасні моделі поведінки споживачів в Інтернет. Саме це спонукало до вибору такої теми, обґрунтувало мету та завдання магістерської кваліфікаційної роботи.
Метою дослідження є розробка пропозицій і практичних рекомендацій щодо розвитку сучасних методів стимулювання збуту в маркетинговій діяльності міжнародних компаній.
Щоб поставлену мету було досягнуто, необхідно вирішити такі завдання в ході роботи:
вивчити теоретичні засади інтернет–маркетингу в зовнішньоекономічній діяльності підприємства;
зробити аналіз ефективності інтернет–маркетингу в просуванні підприємства на міжнародній арені;
внести особисті рекомендації щодо застосування мережі Інтернет в міжнародній маркетинговій діяльності компанії.
 
Date 2021-01-14T19:09:59Z
2021-01-14T19:09:59Z
2020
 
Type Thesis
 
Identifier Шевченко Г.С. Міжнародний маркетинг в соціальних мережах: ефективність сучасних методів стимулювання збуту : кваліф. робота випускника освітн. рівня бакалавр: спец. 051 – Економіка / Г.С.Шевченко ; НАУ. – Київ, 2020. – 93 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45223
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ